خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401

دو تیم بایرن و وولفسبورگ امروز از ساعت 18 به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بایرن مونیخ وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

بایرن مونیخ صدرنشین و قهرمان بلامنازع 10 سال اخیر بوندسلیگا امشب از ساعت 18:00 به وقت ایران در ورزشگاه فولکس واگن آرنا میهمان وولفسبورگ رده سیزدهمی است. برای پخش زنده بایرن مونیخ وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401

بایرن مونیخ همیشه تیمی بوده که کسب جام قهرمانی بوندسلیگا برای آن در درجه دوم اهمیت بوده و تقریبا در همه سالیان اخیر با همه مربیان مختلف خود در کسب این مهم موفق عمل کرده است. انتظار اصلی هواداران باواریایی‌ها از این تیم همواره کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است. رقابت‌هایی که گرچه بایرن در آن پرافتخارترین تیم آلمانی و از بهترین‌های اروپا است امسال به بدترین شکل ممکن در یک چهارم نهایی و در جدال با ویارئال به پایان رسید.

از سوی دیگر وولفسبورگی که تا همین چندسال پیش با تنی چند از ستارگان از تیم‌های مهم بوندسلیگا محسوب می‌شد در این فصل عملکرد خوبی نداشته است.

نکته مهم تقابل‌های روردروی دو تیم اینکه در 15 تقابل آخر دو تیم، بایرن 14 بازی را پیروز شده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است و آخرین پیروزی وولفسبورگ به سال 2015 مربوط است. برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و وولفسبورگ 24 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا