خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده هوادار فجر سپاسی 24 اردیبهشت 1401

دو تیم هوادار تهران و فجر شهید سپاسی شیراز امروز از ساعت 18 به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده هوادار فجر سپاسی 24 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

هوادار تیم خوب تازه لیگ‌ برتری شده به سرمربی‌گری رضا عنایتی طی فصل جاری در اثبات توانایی‌های خوب خود برای حضور در سطح اول فوتبال ایران موفق عمل کرد حال آنکه فجر، دیگر تیم لیگ یکی در این مورد چندان موفق نبوده است. برای پخش زنده هوادار فجر سپاسی 24 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده هوادار فجر سپاسی 24 اردیبهشت 1401

هوادار که هفته گذشته در یک بازی هیجان‌انگیز مقهور کامبک جذاب تبریزی‌ها شد، حالا با 31 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و فجر سپاسی شیراز هم با 17 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول است.

فجر سپاسی در 5 بازی آخر خود در این رقابت‌ها 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده است، حال آنکه هوادار با 3 تساوی، 1 پیروزی و تنها 1 شکست در 5 بازی آخر خود میزبان فجر خواهد بود.

در تقابل‌های رو در رو اما کفه ترازو به نفع فجر سنگینی می‌کند، جایی که در 5 تقابل دو تیم، 2 بار فجر و 1 بار هوادار پیروز شده‌اند و 1 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای پخش زنده بازی هوادار و فجر سپاسی 24 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال هوادار فجر سپاسی 24 اردیبهشت از شبکه استانی فارس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا