خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401 ؛ جام باشگاه‌های آسیا تهران 2022

دو تیم والیبال پیکان تهران و گاز جنوبی عراق امروز و از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا تهران ۲۰۲۲ از امروز آغاز می‌شود و تیم پیکان تهران در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۶ به مصاف گاز جنوبی عراق خواهد رفت. این رقابت‌ها از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. برای پخش زنده بازی پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401

تیم پیکان تهران با مربی‌گری پیمان اکبری نتوانست در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به عنوان قهرمانی برسد و قافیه را به تیم مقاومت شهداب یزد واگذار کرد. اما به هرروی سهمیه‌ی شرکت در این مسابقات را کسب کرده است.

اکبری امیدوار است با خریدهای کهکشانی که انجام داده است بتواند این‌بار از سد یزدی‌ها عبور کند و بار دیگر پیکان را به قله‌ی والیبال آسیا برساند. پیکانی‌ها پرافتخار ترین تیم والیبال آسیا محسوب می‌شوند.

سعید معروف، محمد موسوی، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز خرید‌های کهکشانی و بزرگ پیمان اکبری برای این مسابقات هستند. برای تماشای پخش زنده پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401 در زمان آغاز این مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک 1: پخش زنده والیبال پیکان گاز جنوبی عراق 24 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا