خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم ونزیا 24 اردیبهشت 1401

شاگردان ژوزه مورینیو امشب در المپیکو میزبان ونزیا هستند. برای تماشای پخش زنده رم ونزیا 24 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

رم رده ششمی و 59 امتیازی که با شکست هفته گذشته برابر فیورنتینا جایگاه خود برای کسب سهمیه اروپایی را از دست داد امروز میزبان ونزیا است. برای پخش زنده بازی رم و ونزیا 24 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده رم ونزیا 24 اردیبهشت 1401

دو تیم رم و ونزیا فصل عجیبی را می‌گذرانند. ونزیای رده بیستمی تیمی جذاب و دوست‌داشتنی از شهر زیبای ونیز که تازه امسال به سری آ صعود کرده بود بعد از تنها 1 فصل بار دیگر به سری بی سقوط می‌کند.

در رم هم شاگردان ژوزه مورینیو در تمام طول فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جنگیدند اما حالا حتی سهمیه لیگ اروپا هم برای‌شان دور از دسترس به نظر می‌رسد و تنها شانس شاگردان مورینیو برای حضور در لیگ اروپا، قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا است که در فینال آن باید رویاروی فاینورد هلند قرار گیرند.

رم میزبان در 5 بازی آخر خود 1 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست داشته و ونزیا با 4 شکست و تنها 1 پیروزی وارد رقابت امروز می‌شود. نکته جالب اینکه تنها تقابل رو در روی دو تیم در جریان بازی رفت فصل جاری با نتیجه 3 بر 2 به نفع ونزیا پایان یافت. برای پخش زنده بازی رم ونزیا 24 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رم و ونزیا 24 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا