خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اتلتیکو مادرید سویا 25 اردیبهشت 1401

دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا امشب از ساعت 22 به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده اتلتیکو مادرید سویا 25 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

شاگردان دیگو سیمئونه امروز از ساعت 22:00 به وقت ایران در واندامتروپولیتانو میزبان سویای جذاب و قدرتمند جولن لوپتگی هستند. برای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و سویا 25 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده اتلتیکو مادرید سویا 25 اردیبهشت 1401

دیگو سیمئونه که فصل گذشته با اتلتیکو عنوان قهرمانی لالیگا را تصاحب کرد امسال به هیچ وجه سال خوبی را نمی‌گذراند و حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت سختی دارد.

اتلتیکو 67 امتیازی و سویا 66 امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول جای گرفته‌اند. شاگردان لوپتگی در سویا که تا همین چند هفته پیش با اقتدار در جایگاه دوم بودند با از دست دادن امتیازات متعدد حال دوباره به جایگاه چهارم لغزیده‌اند و امروز در صورت پیروزی بر اتلتیکو می‌توانند جایگاه سومی را از آن خود کنند.

اتلتیکو در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست داشته و سویا با 3 تساوی، 1 پیروزی و 1 شکست وارد بازی امروز می‌شود. البته آمار تقابل‌های اخیر به نفع سویا است جایی که در 5 بازی آخر دو تیم، سویا 2 پیروزی و اتلتیکو 1 پیروزی کسب کرده است. دو بازی هم به تساوی کشیده شده است. برای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و سویا 25 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی زا لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید سویا 25 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا