خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا کیانیان ویدیویی از معلم معترض و یادداشتی همراهش منتشر کرد

رضا کیانیان در اینستاگرام خود نوشت: آیا این خانم خارجی ست؟ آیا این خانم تحت تأثیر عوامل خارجی داد می زند؟ یا نبود نان و گرسنگی او را وادار کرده داد بزند؟ آیا نان را عوامل خارجی از او گرفته اند؟ آیا نان را جاسوس ها گران کرده اند یا جراحان اقتصادی داخلی؟ جراحانی که جراحی بلد نیستند و ادعا دارند و خرابکاری هاشان را به گردن دیگری می اندازند؟ آیا این خانم خودش عاصی شده؟ یا عاصی اش کرده اند؟ چه کسانی عاصی اش کرده اند؟ خارجی ها یا کسانی که وعده می دهند و نمی توانند به وعده هاشان عمل کنند و یا اصلا دروغ گفته اند؟ آیا مردم را جاسوسان خارجی به فروشگاه ها روانه می کنند که تا بیشتر گران نشده بخرند ؟ یا اخبار داخلی؟
صدای مردم را نمی شنوید که منعکس نمی کنید؟ یا سعی می کنید نشنوید تا خارجی ها منعکس کنند؟
وبعد همه چیز را به گردن آن ها بیاندازید؟
نمی شنوید و منعکس نمی کنید تا مردم صدای خودشان را از تریبون آن ها بشنوند؟ و بشوند گزارشگر آن ها؟
انسان گرسنه در درجه نخست هدفی جز سیر شدن شکم ندارد و غم نان اجازه نمی‌دهد که انسان به تماشای جهان بنشیند، در زندگی عمیق شود، کتاب بخواند، یاد بگیرد و آگاهی‌اش را بالا برده و به جهان اطراف خود بیندیشد.
نابودی آگاهی ، پایین آوردن سطح فرهنگ، از بین بردن طبقات میانی، حذف دغدغه فرهنگی، آیا توطئه خارجی ست؟ اکنون صدای گرسنگان را بشنوید!
#آیا_کسی_پاسخگو_نیست؟
#صدای_مردم #فرهنگیان #معلمين #بازنشستگان #خوزستان #شیراز #نان #آب #ماکارونی #آرد #قاچاق #سبد_خانوار #کتاب #فرهنگ #پاول_کوژینسکی #مدرسه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا