خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظفر مهدی واقعا هندی است! [اما فارسی را بلد و کارمند صدا و سیما است]

ظفر مهدی، کارشناس برنامه «سیاست خارجی» سیما، با پاسخ کوتاه و عامیانه‌اش آن‌جا که گفت «الان دارم»، حاشیه‌ساز و به سوژه اصلی شب گذشته در فضای مجازی تبدیل شد.


به گزارش تازه‌نیوز، ظفر مهدی فردی است که در برنامه «سیاست خارجی» از طریق ارتباط اینترنتی روی آنتن زنده شبکه سه تلویزیون آمد و پاسخ‌گوی سوالات مجری برنامه درباره سفر بایدن به عربستان شد. کارشناسی که اهل هند و خبرنگار مستقل معرفی شد و سوالات مجری را پس از شنیدن ترجمه مترجم، به انگلیسی پاسخ می‌داد. حاشیه‌های این برنامه از آن‌جا شروع شد که وقتی ارتباط برای لحظاتی قطع شده بود، پرسیدند صدای ما را دارید، ظفر مهدی ناگهان گفت «الان دارم»!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا باید به حماقت افرادز کا چنین چیزی رو سوژه می کنند خندید . صرف زک کلمه صحبت کردن یک کارشناس جای سوژه شدن داره اخه؟ صداوسیما جای سوژه شدن و انتقاد زیاد داره و چنین سوژه ای اتفاقا این شائبه رو ایجاد میکنه که سایر موارد هم این طور بوده و فقط یک نوع بهانه گیری کودکانه است. خوب طرف مصاحبه شونده است که همیشه ترجیح میده یا چه زبانی باهاش مصاحبه کنند. طرف ممکنه فارسی هم بلد باشه ولی میزان تسلطش به فارسی پایین باشه و احساس کنه که نمیتونه از عهده مصاحبه بر بیاد یا طرف میتونه فارسی رو بفهمه یا بخونه ولی در صحبت کردن تسلط کافی نداشته باشه. اصلا چه لزومی داره که بخواد صداوسیما یک ایرانی رو جای یک مفسر هندی قلمداد کنه مگه کم هندی وجود داره که در همین جامعه المصطفی تحصیل می کنند؟ یا هند کم مسلمون شیعه داره؟

    2
    21
  2. حالا کاری نداریم صدا و سیما دروغ میگه و…ولی مگه میشه یه ایرانی رو هندی جا زد، بالاخره این آقا کلی فک و فامیل خوب و بد داره که میشناسش و میتونن براش مسئله ساز بشن، بنظر من ایشون در حد نیاز فارسی بلده،اونم هندیها که کلمات فارسی زیاد دارن

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا