خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمامی مسابقات فوتبال بدون تماشاگر شد؛ بازهم بهانه‌ی محبوب، کرونا!

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران و به دستور وزارت کشور، تمامی مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. دلیل این تصمیم گسترش کرونا اعلام شده است.


به گزارش انصاف ورزشی، در حالی که از زمان شیوع کرونا در کشور، این روزها به استناد آمارهای وزارت بهداشت، ایران یکی از عادی‌ترین شرایط خود را پشت سر می‌گذارد، سازمان لیگ فوتبال ایران در ابلاغیه‌ای اعلام کرده است که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی جلوگیری از گسترش کرونا، تمامی مسابقات فوتبال در سطوح اول تا سوم کشوری باید بدون تماشاگر برگزار شود.

ورزش سه در این باره گزارش داد:« در شرایطی که تنها سه هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌مانده و تکلیف تیم قهرمان نیز با نتایج شب گذشته مشخص شده، سازمان لیگ دستور به انجام ادامه بازی‌های لیگ برتر و همچنین لیگ‌های کشوری در سطوح پایین‌تر بدون حضور تماشاگران داد.
سازمان لیگ در نامه به تمام هیئت فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ‌های یک تا سوم کشوری عنوان کرده به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در ورزشگاه‌ها طی هفته‌های اخیر و همچنین عدم اتصال به سامانه ایران من(برای تشخیص زدن دو دُز واکسن کرونا)، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
در نامه ارسالی سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های فعال در لیگ‌های کشوری تاکید شده که وزارت کشور چنین ابلاغی داشته و در همین راستا، باید ادامه بازی‌ها ازجمله سه هفته پایانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شود. »


گفتنی است نکته جالب آن‌جا است که گفته می‌شود ورزشگاه آزادی به سامانه ایران من متصل است؛ نتیجتا بازی‌هایی که در ادامه در این ورزشگاه برگزار می‌شود باید با تماشاگر باشد هرچند در ابلاغیه‌ی سازمان لیگ استثنایی ذکر نشده است. باید منتظر ماند و دید تا واکنش‌های بعدی مسئولان در این زمینه چیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دنیا ببیند که ما چه مسئولین صادقی داریم ذره ای کلک و دروغ در کارشان نیست، چون نمیخواهند بانوان به لستادیوم ها بیایند در مقابل فیفا کرونا را بهانه کردند، آفرین به اینهمه صداقت و روو راستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا