خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیروزآبادی: اگر کاندیداهای مورد حمایت آمریکا و انگلیس، اعلام برائت نکنند مجرم‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دخالت در انتخابات در یک ملت مستقل، آن هم در رأی یک ملت یک تجاوز سهمگین است که باید اعتراض، بازخواست و آثارش رفع بشود و گرنه ملت ایران می‌داند چه گونه آثار آن را رفع کند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی طی سخنانی در جمع اساتید و دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: یک اتفاق بسیار تلخ و زننده، توسط انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها در جریان انتخابات به وجود آمد. اینکه یک بیگانه، یک دشمن خارجی بیاید در انتخابات یک کشور انقلابی، مستقل و با حاکمیت مردم سالارانه اسلامی دخالت بکند، از کاندیدایی حمایت کند و یا علیه کاندیدایی نظر بدهد این یک اقدام بی‌شرمانه، توهین به ملت ایران و ضد استقلال و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: درست است که این اقدام آن‌ها کاری بی‌ارزش و بی‌اثر است، اما همین که دوباره استعمارگران به خود اجازه بدهند که بیایند و چنین اقدام وقیحانه و زشتی انجام دهند، این موجب برافروختن خشم انقلابی ملت ایران خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با با دخالت تجاوزگرانه اجانب گفت: این دخالت، راهبردهای تجاوزگرانه‌ای است که از سوی آمریکا و انگلیس نسبت به ملت و کشور ایران اتخاذ شده و مقامات کشور نباید این را دست کم بگیرند. آنهایی که آمریکا و انگلیس از آن‌ها حمایت کردند اگر اعلام برائت از آمریکا و انگلیس نکنند مجرمند و در آن توهینی که به ایران شده شریکند و آن‌ها با اشخاصی که دشمنی و مخالفت می‌کنند، باید آن اشخاص مورد احترام بیشتر ملت ایران قرار بگیرند. امام (ره) برای این ملاک تعیین کردند، فرمودند: هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس سردمداران جبهه کفر، شرک و نفاق و فرماندهان جبهه شیطان علیه مسلمین و بشریت هستند. نمی‌توانند که هم سویی با ملت یا بخشی از ملت حتی یک نفر از ملت ایران پیدا بکنند و این معنادار است و اتفاق عمیق و بزرگی است که افتاده. همه ملت و مسئولین ما باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: مسئولین سیاست خارجی کشور باید با این موضوع به شدت برخورد کنند و نسبت به دولت‌های آمریکا و انگلیس اعتراض کنند. این موضوع مثل یک مداخله نظامی است.

فیروز آبادی ادامه داد: چطور اگر آمریکا و انگلیس یا هر کشور دیگری یک مامورش خواسته یا ناخواسته از مرزهای جمهوری اسلامی تجاوز بکند، نیروهای مسلح باید به وزارت خارجه اعلام کنند و وزارت امور خارجه از آن کشور توضیح بخواهد و به آن کشور اعتراض بکند و آن را دفع کند (مشکلی که پیش آمده) و اگر نشد باید با وسیله نظامی آن را دفع کرد. این هم یک تجاوز است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دخالت در انتخابات در یک ملت مستقل، آن هم در رأی یک ملت یک تجاوز سهمگین است که باید اعتراض، بازخواست و آثارش رفع بشود و گرنه ملت ایران خودش می‌داند چه جوری آثار آن را رفع کند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

یک پیام

  1. حالا این دولت های خارجی دقیقاً از کدوم نامزد ها حمایت کردن؟ دقیق می گفتید تا متوجّه بشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا