خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای بازداشت منتشر کننده‌ی فایل صوتی سپاه

یک کانال تلگرامی اصولگرا به نام نیمه محرمانه مدعی شده که «متهم اصلی انتشار فایل صوتی محرمانه فرماندهان سپاه» در مورد پرونده فساد هولدینگ یاس، بازداشت شده است.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال مدعی شده که شخصی به نام «محمد ق…» که مدیر تصفیه‌ی یاس و «مورد اعتماد سعید محمد» در پرونده یاس بود، متهم به انتشار این فایل صوتی بوده و همینطور او «پشت پرده بسیاری از اسنادی بوده که فعالان به اصطلاح عدالتخواه طی سالیان اخیر از پرونده‌های مالی نیروهای مسلح منتشر می‌کردند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خوشمزه اینجاست که اصل خلاف که روی دایره ریخته به هر دلیلی مطرح نیست و مشکلی برای کسی ایجاد نکرده ، مشکل برای آنها این است که چه کسی این راز را لو داده ! متضررین اصلی در این بین مردم هستند و افشاگری بنفع آنان بوده که حداقل دزدها دستگیر، محاکمه و پول از آنان پس گرفته شود و بجای آنان افراد غیر دزد بکار گرفته شوند اما می آیند دزد را تأیید مجدد می کنند ، دزدی را از بی حجابی کم اهمیت تر جلوه می دهند و کل ماجرا و شاخه و برگهایش را حرص می کنند و مدعی شفاف سازی قبل از افشا می شوند و انگار برگ برنده دیگری رو کرده اند یکبار دیگر به پاکی و طهارت سپاهیان قسم یاد می کنند، و افشاگر می شود لو لو و جرمش می شود تشویش اذهان عمومی، هتک حرمت از سپاه، و بخطر انداختن امنیت کشور!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا