خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال شهداب تاراز قزاقستان 26 اردیبهشت 1401

دو تیم شهداب یزد و تاراز قزاقستان امروز از ساعت 19 به مصاف هم می‌روند. پخش زنده والیبال شهداب تاراز قزاقستان 26 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

تیم والیبال شهداب یزد، قهرمان سوپرلیگ والیبال ایران امروز در سومین و آخرین دیدار خود در دور گروهی مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود. برای پخش زنده شهداب تاراز 26 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده والیبال شهداب تاراز قزاقستان 26 اردیبهشت 1401

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 به میزبانی تهران آغاز شده و دو تیم پیکان و شهداب نمایندگان ایران با ستارگانی نام‌آشنا از دنیای توپ و تور در آن حاضر شده‌اند.

تیم جوان و پرانگیزه شهداب که با ستارگانی چون جان گوردون و ژاورنوک دونوان تقویت شده بود و البته با درخشش ستاره ایرانی خود امین اسماعیل‌نژاد در دو بازی گذشته خود در برابر اربیل نماینده عراق و الریان نماینده قطر با پیروزی قاطع 3 بر 0 سربلند از مسابقه خارج شده و امروز در آخرین بازی باید از ساعت 19 به مصاف تاراز برود.

طبیعتا یک فینال رویایی برای دوستداران ایرانی والیبال، حضور یافتن شهداب و پیکان در فینال با ستارگان پرشمارشان است اما هنوز از روبرتلندی سیمون، مدافع معروف دنیای توپ و تور که توسط شهداب جذب شده رونمایی نشده است. برای پخش زنده شهداب تاراز 26 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک ۱: پخش زنده شهداب یزد تاراز 26 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا