خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مصطفی تاجزاده به بی تماشاگر شدن مسابقات فوتبال

سازمان لیگ دیروز اعلام کرد که به دستور وزارت کشور مسابقات فوتبال ایران به دلیل کرونا بی تماشاگر خواهد بود این موضوع واکنش مصطفی تاجزاده را نیز درپی داشت.

 به گزارش انصاف ورزشی، پس از آن که با اعلام سازمان لیگ  فوتبال ایران و به دستور وزارت کشور مسابقات فوتبال  باید بی تماشاگر برگزار شود، این تصمیم با واکنش‌های بسیاری همراه شد سید مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات نیز نسبت به این تصمیم موضع گرفت و این تصمیم را به مسائل امنیتی مربوط دانسته و کرونا را بهانه قلمداد کرد

تاجزاده در توییتی نوشت؛

« دولت رییسی به بهانه کرونا استادیوم‌های فوتبال را خالی از تماشاگر کرد تا هم مانع سر دادن شعارهای ضد گرانی شود و هم حضور زنان در ورزشگاه‌ها را منتفی کند. ۲۰ تیر ۱۳۷۸ دو روز پس از ۱۸ تیر، با اعتماد به مردم، دربی تهران را با حضور مشتاقان، در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار کردیم. »

اشاره معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات به فینال جام حذفی فصل ۱۳۷۸-۱۳۷۷ است که درآن تیم پرسپولیس توانست با دوگل مهدی هاشمی نسب و افشین پیروانی در برابر تک گل سهراب بختیاری زاده به برتری برسد و به مقام قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

گفتنی است تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتبال ایران در شرایطی که اوضاع کرونا در کشور در شرایط خوبی قرار گرفته است برای عاشقان فوتبال بسیار جای تعجب دارد و شاید از همه بیشتر طرفداران استقلال باشند که انتظار داشتند پس از قهرمانی در لیگ برتر پس از ۹ سال بتوانند جشن قهرمانی بزرگی را در ورزشگاه آزادی برپا کنند.

حال باید دید آیا در روزهای آینده این تصمیم تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا