خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یحیی: استقلال با مدیریت داوری قهرمان شده است

یحیی گل‌محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس تهران پس از ناکامی در قهرمانی و باختن قافیه لیگ به استقلال در مصاحبه‌ای گفت استقلال با مدیریت داوری قهرمان شده است.

انصاف ورزشی: پس از آنکه شکست سرخپوشان پایتخت در برابر سپاهان حکم قهرمانی استقلال آن هم سه هفته زودتر از پایان لیگ را امضا کرد، یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق فصول گذشته فوتبال ایران در صحبت‌هایی‌ تند بیان داشت که استقلال با مدیریت داوری، فضای مجازی ، برنامه سازمان لیگ ، فضای رسانه‌ای و همچنین کمیته انضباطی قهرمان شده است.


به گزارش خبر آنلاین یحیی گل‌محمدی در این مصاحبه گفت:
«رجوع می‌کنم به صحبت‌های آقای شکوری که گفت به ما اجازه نمی‌دادند بازیکن گران قیمت بخریم و این فقط برای تیم ما بود. تیم استقلال چیزی که توانست خیلی خوب مدیریت کند، مدیریت فضای رسانه‌ای، مجازی و داوری و انضباطی و برنامه سازمان لیگ بود. اگر بخواهیم تبریک به تیم استقلال بگوییم، باید به مدیریت مجموعه بگوییم. البته اعضای تیم و بازیکنان و مربیانشان هم زحمت زیادی کشیدند تا قهرمان شوند. مسائلی که گفتم در تیم ما انجام نشد. من آدمی نیستم که بهانه جویی کنم اما مسائلی که گفته می‌شود، مشکلات زیادی برای تیم ما ایجاد می‌کند. از شروع فصل هم دیدید دو سالی که من اینجا بودم ما ۸-۹ بازیکن ملی یا در سطح ملی از دست دادیم.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که صحبت‌های زیادی پیرامون ماندن یا رفتن یحیی در پرسپولیس به گوش می‌رسد و باید دید نهایتا گل‌محمدی فصل بعد هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مگه در 5سال گذشته ، تیم قدرتمند باشگاه پرسپولیس، قهرمان لیگ برترشد،مجموعه ….دخالت داشتن!! نه عزیز ،زیبا و قدرتمند بازی کردید وقهرمان شدید .انشالله در سال آینده قهرمان لیگ برتر و آسیا خواهید شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا