خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفتگو با پدیده ی دی‌جی فسنقری

ترجیع بند جملاتش «مردم» است. می‌گوید: «من عاشق کشورم هستم، عاشق مردمم هستم و ارادتمند تمام مردمی که در این مدت به من لطف داشتند.» گپی مختصر و تلفنی با حسین فسنقری داشتیم، تا کمی بیشتر با این کپسول شادی آشنا شویم. ساده و صمیمی با لهجه شیرین سبزواری‌اش به سوالاتمان پاسخ داد.
به گزارش انصاف نیوز، روزنامه اعتماد با این مقدمه، گفت‌وگوی خود با پدیده این روزهای شبکه‌های مجازی را منتشر کرده که مشروح آن در پی می‌آید:
متولد چه سالی هستید؟
سال 61 در سبزوار به دنیا آمدم، در حال حاضر هم ساکن سبزوارم. چند سالی است که ازدواج کرده‌ام و مهم‌ترین علاقه‌مندی‌ام هم موسیقی است.
موسیقی را از چه سنی شروع کردید؟
13 سال است که کار موسیقی می‌کنم، خیلی علاقه دارم به ساز و موسیقی، اگر به من یک ضرب هم بدهند می‌توانم با همان ساز یک مجلس را گرم کنم، از کودکی به موسیقی علاقه داشتم. کلا از شادی و خوشحالی لذت می‌برم.
در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اید؟
من لیسانس عمران از دانشگاه سبزوار دارم.
گفتید متاهلید. در مراسم ازدواج خودتان از دی‌جی‌ها راضی بودید؟
دوستانم به من لطف داشتند و مراسم را به شکل بسیار خوبی برگزار کردند، البته من خودم هم تا حدودی کنارشان بودم تا شادی بیشتری در مراسم باشد چون من فکر می‌کنم موسیقی آدم‌ها را به وجد می‌آورد. اینکه کسی یک میکروفن دستش بگیرد و پشت کیبورد بایستد و آهنگی بزند به تنهایی جوابگو نیست. من دوست دارم مردم به وجد بیایند و شاد باشند و نیرو بگیرند.
نخستین بار کی خبر‌دار شدید که کلیپتان را روی اینترنت منتشر کرده‌اند؟
تقریبا یک هفته پیش بود. من خودم صفحه شخصی ندارم در فیس‌بوک، این کلیپ را هوادارانم که به من محبت داشتند روی اینترنت گذاشتند. آنقدر به من محبت دارند که شرمنده می‌شوم از این برخورد و محبت مردم. من کلا اهل اینترنت نیستم. دوستان به من خبر دادند که تصویر یکی از مجالس روی اینترنت است.
جالب‌ترین نکته‌ای که در این صفحات فیس‌بوکی دیدید چی بود؟
من خودم صفحه شخصی ندارم. این صفحات را هوادارانم زحمت کشیدند و ایجاد کردند. بهترین نکته این بود که مردم از شادی و خنده حرف می‌زدند، می‌گفتند از دیدن این کلیپ شاد شدیم و خندیدیم. اینکه مردم روحیه خوب پیدا کردند و خوشحال شدند برای من بهترین چیز بود.
فکر می‌کنید چرا در این زمان کم اینقدر محبوب شدید؟
مردم ما به شادی علاقه دارند، دوست دارند بخندند، شاد باشند، من خودم معتقدم که خوب است همیشه لب آدم‌ها پر از خنده باشد، شادی همه‌ چیز را تضمین می‌کند، شما وقتی شاد هستید همه‌چیز کمکتان می‌کند که یک زندگی بهتر و قشنگ‌تر داشته باشید.
به جز اجرای موسیقی در مجالس، شغل دیگری هم دارید؟
در کنار این کارهای دیگر هم انجام می‌دهم، پروژه‌های مرتبط با رشته تحصیلی‌ام هم اگر باشد با دوستان همکاری دارم. کار نقشه‌برداری و کارهای ساختمانی در حوزه عمران انجام می‌دهم اما چون به کار موسیقی علاقه دارم، پیگیر این حوزه هم هستم.
انتشار این کلیپ‌ها در اینترنت چقدر باعث شده که کارتان رونق بگیرد؟
من قبل از این داستان هم مجلس‌های زیادی دعوت می‌شدم چون در شهرمان شناخته‌شده هستم. حدود 13 سال است که کار موسیقی می‌کنم، حتی برای اجرای برنامه در شهرهای دیگر مثل شیراز و اصفهان هم دعوت می‌شدم. حالا هم مردم تماس می‌گیرند و می‌گویند که کلیپ جدید بگذارم در اینترنت، من می‌گویم من اصلا اهل اینترنت نیستم و فیس‌بوک ندارم که بخواهم کلیپ جدید بفرستم.
صفحه هواداران فیس‌بوکی شما در عرض دو هفته حدود 100 هزار لایک داشته، نظر شما در این رابطه چیست؟ حرفی ندارید به این مردم بزنید؟
این از محبت مردم است. من گاهی از دیدن این‌ همه محبت اشک در چشمم جمع می‌شود. در یک جمله کوتاه به مردم فقط می‌گویم همه‌تون رو دوست دارم و عاشق همه‌تون هستم.
چقدر خودتان را سانسور می‌کنید؟
تا حدی که مردم بپسندند و خوشحال باشند و تا جایی که مردم از من توقع دارند سعی می‌کنم شادشان کنم. سعی می‌کنم تا جایی که امکان دارد خودم باشم و در خدمت مردم، برای شاد شدن مردم.
چه آرزویی دارید؟
آرزوی من آرزوی مردم است، دوست دارم هموطنانم همیشه شاد باشند و بخندند.
در حوزه موسیقی دوست دارید کار مستقلی انجام دهید به عنوان خواننده؟
اگر در آینده فرصتش پیش بیاید چرا که نه؟ البته تا به حال به‌طور جدی به این مساله فکر نکرده‌ام اما اگر فرصتی پیش بیاید قطعا استفاده می‌کنم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا