خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا آیت الله فاطمی نیا به دانشگاه امام صادق نمی‌رفت؟

یکی از مخاطبان انصاف نیوز در پیامی ارسالی درباره‌ی چرایی اینکه آیت الله فاطمی نیا به دانشگاه امام صادق (ع) نمی‌رفت، نوشت:

«مرحوم آیت الله فاطمی نیا بسیار به مسائل اخلاقی اهمیت می‌دادند و سعی می‌کردند که حتی در محل منبر رفتن هم ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند.

ایشان در سال‌های دهه ۸۰ منبرهای متعددی در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) داشتند لکن در اوایل دهه ۹۰ و پس از قدرت گرفتن علیرضا پناهیان و نزدیکانش در دانشگاه امام صادق (ع) و هیات میثاق با شهدا، علیرغم دعوت چندین باره‌ی مسئولین هیات میثاق از ایشان، از حضور در مراسمات این هیات و مسجد دانشگاه خودداری می‌کردند که علت اصلی آن زاویه‌ی آن مرحوم با علیرضا پناهیان و مشی و مرام او بود».

آیت الله فاطمی نیا حدود چهل روز پیش درگذشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا این حرف اشتباه هست.
    جزو آخرین برنامه های حضوری حاج آقا فاطمی نیا در سال 98 قبل از همه گیری کرونا در دانشگاه امام صادق ع بوده است و تصاویر هم موجوده.

    5
    2
  2. سلام این رویه شما در درج خبر کاملا به دور از انصاف و اصول اولیه خبرنگاری است یکی از مخاطبان انصاف نیوز ….که معلوم نیست کیست چه هویتی دارد و اصلا وجود خارحی دارد یا نه و آنقدر جرات ندارد که خودش را معرفی کند که پای حرف و ادعایش بایستد …نقل کرده که آقای فاطمی نیا …که به رحمت خدا رفته اند و دستشان از دنیا کوتاه است و نمی توانند در مورد صحت یا عدم صحت این ادعا اظهارنظری کنند.‌‌..چون با پناهیان زاویه داشته اند به دانشگاه امام صادق نمی رفته اند!!!!یاللعجب!!!این هم شد خبر!!! من توصیه میکنم نام سایت خود را به خاله زنک نیوز تغییر دهید بامسماتر است.

    7
    1
  3. به نظرم بیان این نوع مسائل مخصوصا حالا و در فاصله ی زمانی نزدیک بعد از فوت مرحوم اصلا جالب نیست
    مخصوصا در چنین شرایطی

    7
    1
  4. شما خبرنگاری رو با قصه بافی و دروغ بافی تلفیق کردین. برای اینکه جذاب باشید حاضرید هر دزوغی بگویید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا