خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401

پیکان امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های والیبال آسیا به مصاف اربیل عراق می‌رود. پخش زنده پیکان اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم پیکان و اربیل عراق از ساعت 16:00 امروز 28 اردیبهشت ماه 1401 و در مرحله یک چهارم نهایی والیبال باشگاه‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. پخش زنده والیبال پیکان و اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده پیکان اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401

اربیل در مرحله گروهی مسابقات در گروه دوم با دیگر نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2022 یعنی شهداب یزد هم گروه بود و در تقابل با این تیم با نتیجه 3 بر 0 شکست خورد.

پیکان تهران که امسال در کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ والیبال ایران در فینال ناموفق بود و برابر شهداب یزد شکست خورد، با جذب شماری از شناخته‌شده‌ترین ستارگان دنیای توپ و تور از جمله اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و محمد موسوی، تیمی در حد قهرمانی جهان جمع کرده و احتمالا در آسیا اصلی‌ترین شانس قهرمانی است.

پیکانی‌ها در سه دیدار خود در دور گروهی به ترتیب با نتایج 3 بر 0، 3 بر 1 و 3 بر 1 بر گاز عراق، سانتوری سانبردز ژاپن و راتچاسیمای تایلند پیروز شدند. حالا ستارگان پیکان امروز باید به مصاف اربیل عراق بروند و در صورت پیروزی به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها خواهند رسید. برای پخش زنده والیبال پیکان و اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده پیکان ایران و اربیل عراق 28 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا