خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیست تیم ملی برای بازی با کانادا اعلام شد

لیست تیم ملی برای بازی با کانادا اعلام شد ، این لیست بسیار زودتر از موعد برای اخذ روادید به سفارت کانادا تحویل داده شده است.

انصاف ورزشی: تیم ملی ایران قرار است در تاریخ 15 خرداد و در راستای آمادگی سازی برای حضور در جام‌ جهانی قطر در شهر ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا برود.

به گزارش ورزش سه حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران این خبر را تایید کرد و گفت: « فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی برای سفر به کانادا هنوز اعلام و مشخص نشده است. طبیعی است که برای تعداد بیشتری از بازیکنان درخواست ویزا کنیم، چرا که بعد از اعلام فهرست نهایی از سوی کادر فنی فرصت کافی برای دریافت ویزا وجود ندارد. بر این اساس تعداد اعلام شده برای لیست دریافت ویزا مطابق تعداد نفرات اعزامی به کانادا نخواهد بود. فدراسیون فوتبال همچنان به تلاش خودش ادامه می‌دهد تا در فیفا دی پیش‌رو دیدارهای بیشتری داشته باشیم و البته هدف ما این است که همچنان با تیم‌های قدرتمند و مدعی که می‌توانند به آماده‌سازی تیم ما کمک کنند بازی کنیم.»

تیم ملی فوتبال ایران روز 15 خرداد در شهر ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا می رود. به همین بهانه ملی پوشان ایران چند روز زودتر عازم ترکیه می شوند و بعد از یکی دو جلسه تمرین در این کشور و هم چنین دریافت ویزا از این کشور راهی شهر ونکوور خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا