خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر ؛ فوتبال در تابستان داغ

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر از سمت سازمان لیگ اعلام شد. طبق اعلام سازمان لیگ مسابقات فصل جدید از 15 مرداد آغاز خواهد شد.

انصاف ورزشی: با توجه به برگزاری مسابقات جام‌جهانی در فصل پاییز به نظر می‌رسد سازمان لیگ کار سختی را برای برنامه‌ریزی فصل جدید لیگ‌برتر پیش رو خواهد داشت. از یک سو باید بازیکنان در کوران مسابقات قرارداشته باشند تا هم بهترین‌ها به تیم ملی راه یابند و هم از لحاظ بدنی آماده باشند و از سویی دیگر باید مسابقات لیگ به حد قابل قبولی رسیده باشد تا در طول جام جهانی تعطیل شود.

به گزارش ورزش سه سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات این بار در برنامه سلام صبح بخیر تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جدید را به صورت تلویحی اعلام کرد و گفت: فعلا 15 مرداد را برای شروع لیگ فصل آینده در نظر گرفتیم اما این زمان قطعی نیست و احتمال دارد یک هفته جابه‌جا شود. اگر بتوانیم در همان زمان مسابقات را شروع کنیم، نیم فصل ما قبل از جام‌جهانی به اتمام می‌رسد. تا قبل از شروع جام‌جهانی دو فیفادی داریم. باید دید اسکوچیچ چه برنامه‌ای در نظر خواهد گرفت. اردوی تیم‌ها 8 روز قبل از جام‌جهانی آغاز می‌شود و دیگر نمی‌توانند 21 روز به اردو بروند.

گفتنی است مسابقات دسته اول هم یک هفته بعد از شروع بازی های لیگ برتر استارات خواهد خورد. در فصل پیش رو با توجه به عدم برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین برگزاری بازی های جام جهانی در تعطیلات نیم فصل به نظر می رسد اردیبهشت ماه آینده مسابقات به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا