خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ثبت برند مهدی طارمی ؛ ستاره ایرانی همچنان می‌تازد

ثبت برند مهدی طارمی جدیدترین دست‌آورد ملی‌پوش کشورمان است. مهدی طارمی در صورت ادامه این روند جا پای بزرگانی چون علی دایی خواهد گذاشت.

انصاف ورزشی: مهدی طارمی که از روزهای آغاز درخشش در تیم فوتبال پرسپولیس نوید ظهور یک ستاره‌ی آینده‌دار را می‌داد حالا چند سالی است که تبدیل به مرد اول فوتبال ایران شده و طرفدارانش را عادت داده است به دست‌آوردها و درخشش‌های همیشگی که در پورتو به دست می‌آورد.

ثبت برند مهدی طارمی جدیدترین خبری است که از مهدی طارمی منتشر شده است خبری که در آن باز هم نام یکی از بزرگان عرصه فوتبال یعنی برند آدیداس هم به چشم می‌خورد.

به گزارش ورزش سه برند معروف تولید البسه، کفش و توپ ورزشی که با بزرگ‌ترین تیم‌های باشگاهی و ملی جهان و همچنین فوق‌ستاره‌های معروف دنیای فوتبال همکاری می‌کند، با طارمی نیز وارد یک قرارداد کاری شد.

مدتی پیش نخستین تصاویری که از طارمی با برند آدیداس منتشر شد، او را با توپ و لباس‌های این شرکت نشان می‌داد. بازیکن ایرانی که پس از فصل درخشانش در پورتو، توانسته بود در فوتبال پرتغال آقایی کند، شرایطی را برای خودش مهیا کرد تا شرکت آلمانی و چندملیتی آدیداس با او قرارداد همکاری امضا کند.

نکته جالب در خصوص طارمی، درج مخفف نام و شماره این بازیکن روی استوک‌های این بازیکن است. جایی که شرکت آدیداس برای مهاجم بوشهری پورتو عبارت MT9 را درج کرده تا طارمی نیز همچون بازیکنان مطرح و بزرگ دنیای فوتبال دارای برند مخصوص خودش باشد.

این مخفف نام و شماره بازیکنان، یادآور بزرگان دنیای فوتبال همچون کریستیانو رونالدو با برند CR7 یا لیونل مسی با مخفف نام LM10 و یا سایر بزرگان دنیای فوتبال است و حالا طارمی نیز توانسته است برند مخصوص خود را در شرکت آدیداس به ثبت برساند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا