خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسی و رکوردهایش ؛ نابغه آرژانتینی ثروتمندترین ورزشکار جهان

مسی و رکوردهایش تبدیل به یک امر عادی و همیشگی شده است. رکوردهایی که بنظر هرگز دست یافتنی نیستند، به سادگی توسط مسی شکسته می‌شوند.

انصاف ورزشی: به نظر می‌رسد برای ماجرای مسی و رکوردهایش نمی‌توان پایانی متصور شد! هروقت فکر می‌کنیم که این مرد آرژانتینی به پایان نزدیک شده است او ما را با شکستن رکورد جدیدی غافل‌گیر می‌کند.

این بار مسی رکورد ثروت را نیز جا به جا کرده و تبدیل به ثروتمندترین ورزشکار جهان شده است.

به گزارش ورزش سه کانر مک گرگور سال گذشته در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان که از سوی فوربس منتشر شده بود قرار داشت. 
برگزاری چند مبارزه مهم و تماشایی خصوصا با داستین پویریر و همچنین فروش برند جدیدی که این مبارز به راه انداخته بود باعث شد که او در صدر این فهرست قرار بگیرد اما امسال خبری از او در فهرست اعلام شده از سوی مجله فوربس نیست. 
این بار این لیونل مسی است که پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی با امضای قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن آزاد به عنوان نفر اول این فهرست معرفی شده است. 
بخش مهمی از دلیل حضور این مهاجم آرژانتینی در این فهرست به خاطر دستمزدی است که در باشگاه جدیدش دریافت می‌کند اما نباید درآمد مربوط به فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی این بازیکن را نیز فراموش کرد.

مسی در عرض یک سال اخیر 75 میلیون دلار از طریق فوتبال و همچنین 55 میلیون دلار از طریق حامیان مالی و تبلیغات دریافت کرده است. 
تنها دو فوتبالیست دیگر در این فهرست حضور دارند که دیدن نام آنها در این فهرست چندان هم باعث تعجب نیست. کریستیانو رونالدو در رده سوم و نیمار در رده چهارم این فهرست قرار گرفته‌اند. 
از دیگر ورزشکاران سرشناس حاضر در این فهرست می‌توان به لبرون جیمز، ستاره بسکتبال، اشاره کرد که بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، در رده دوم قرار گرفته است. 
ترتیب ورزشکاران حاضر در این فهرست به شرح زیر است:

لیونل مسی – فوتبالیست / 130 میلیون دلار

لبرون جیمز – بسکتبال / 121.2 میلیون دلار

کریستیانو رونالدو – فوتبال / 115 میلیون دلار

نیمار – فوتبال / 95 میلیون دلار

استفن کری – بسکتبال / 92.8 میلیون دلار

کوین دورانت – بسکتبال / 92.1 میلیون دلار

راجر فدرر – تنیس / 90.7 میلیون دلار

کانلو آلوارز – بوکس / 90 میلیون دلار

تام بردی – فوتبال آمریکایی / 83.9 .میلیون دلار

جیانیس آنتتوکونمپو – بسکتبال / 80.9 میلیون دلار

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا