خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکل گیری کارزار حذف بودجه صدا و سیما و تقسیم آن بین مردم

گروهی از مردم با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت و رئیس مجلس خواستند بودجه صدا و سیما به خصوص سیما حذف و بین مردم پخش شود.

به گزارش اعتماد آنلاین این کارزار بعد از آن راه‌اندازی شد که جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس در توییتی به دولت پیشنهاد کرده بود حالا که یارانه آرد و نان هدفمند شده و به صورت مستقیم به مردم پرداخت می‌شود بودجه صدا و سیما هم حذف شود و پول آن به مردم پرداخت شود تا «هرکسی دوست داشت اشتراک بخرد و برنامه‌های متنوع صدا و سیما و اخبار ۲۰:۳۰ تماشا کند و هرکس دوست نداشت پولش را صرف امورات زندگی کند.»

حالا گروهی از مردم با راه‌اندازی کارزاری که تا امروز نزدیک به ۴۴ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند از این پیشنهاد حمایت کرده‌اند. در متن این کارزار آمده است:

«با توجه به اینکه یارانه کالاهای اساسی که مستقیما با حیات مردم مرتبط است توسط دولت به اصطلاح «هدفمند» شده است، ساخت بی‌شمار شبکه‌های تلویزیونی که از پول بیت‌المال تأمین می‌شوند و تعداد بسیار کمی از مردم آن را مشاهده می‌کنند فقط هدر رفت بیت‌المال است.

در شرایط فعلی که اکثریت مردم جامعه مشکلات معیشتی فراوانی دارند و وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان مساعد نیست، درخواست می‌شود بودجه در نظر گرفته شده برای صداوسیما به شکل مستقیم بین مردم تقسیم شود. چنین پیشنهادی پیشتر توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم مطرح شده بود. ما امضاکنندگان ذیل، حمایت خود را از این پیشنهاد اعلام می‌کنیم.»

این کارزار همچنان تا تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/40900) در حال جمع‌آوری امضاست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بهتره یک کارزار راه بندازید برای حذف یارانه بنزین هواپیماها ک 20 هزار میلیارد هست و فقط تو جیب اون 4 درصدی میره ک سفرهای خارجی زیادی دارند. ما ملت ایران نداریم پول ب این سفرها بدیم. چرا باید از جیب ما خرج این 4 درصدیا بشه ک صداسیما نمیبینند و میرن کنسرت های خارجی رو میبینند؟

    7
    2
  2. منم به شددددددت موافق این کارزارم
    خداییش این بودجه از هر نجس و حرامی،حرامتره
    سازمان عریض و طویل کاملا ضد ایرانیه بی هویت و بی هنری که ۹۵ درصد برنامه هاش،در مملکت ۸۵ میلیونی، کمتر از صد هزار نفر بیننده داره که اونا هم جزو … هستند

    9
    1
  3. کارزاری علیه صدا و سیما یا کارزاری برای مقابله با دولت و رسانه ملی انقلاب و خط ولایت ؟

    وقتی سالها است جریان نفاق و ضدانقلاب داخلی با کمک شبکه های ماهواره های دشمنان و منافقان خارج نشین دارن علیه صدا و سیما تبلیغ میکنند و میگن صدا و سیمای میلی ، معلومه که طرح چنین کارزاری در جهت همراهی با جریان عناد و‌نفاق با جمهوری اسلامی و‌خط ولایت تهیه و منتشر شده و از جنس رسانه های منتشر کننده مثل اعتماد و آفتاب و .. کاملا میسع فهمید که چه افراد و ‌جریانهایی دنبال این طرح هستند و هدفشان مقابله با رسانه انقلابی و ایرانی است نه اصلاح آن با رفع مشکلات.
    به همین دلیل این تهیه این طرح و پیگیری و امضای آن خیانت به آرمان های امام و شهدا است و به نفع دشمن است.

    لذا از مومنین انقلابی می خواهیم که به هر شکلی با چنین طرحی مخالفت کنند و طراح آن به عنوان ستون پنجم دشمن و خائن به انقلاب و کشور مورد پیگرد قانونی قرار بگیره .
    والسلام من اتبع الهدی

    2
    12
  4. سلام بهترین کار همین هست که با این اوضاع اقتصادی دهک های پایین بهتر امرار معاش می‌کنند پسندیده هست آفرین

  5. اگه دنبال رسیدن به مردمید، چه از نظر مبلغ و چه کارایی ، نیاز به دو نیروی نظامی نداریم. تمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا