خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام رهبری درباره افزایش نسل و فرزند آوری

رهبری طی پیامی به فعالان حوزه جمعیت بیان کردند: تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.

متن پیام که امروز در نشست ستاد ملی جمعیت توسط دکتر فروتن دبیر ستاد قرائت شد، به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به همه‌ی کسانی که دلسوزانه و عاقبت‌اندیشانه به فعالیت در حوزه‌ی جمعیت روی آورده‌اند، و با تشکر از مسئولانی که در مجلس و دولت به چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت می‌پردازند، بار دیگر تأکید میکنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. این فریضه درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد. این یک سیاست حیاتی برای آینده‌ی بلندمدت کشور عزیز ما است. کاوش‌های صادقانه‌ی علمی نشان داده است که این سیاست را می‌توان با پرهیز از همه‌ی آسیب‌های محتمل یا موهوم پیش برد و آینده‌ی کشور را از آن بهره‌مند ساخت.

به دست‌اندکاران این حسنه‌ی ماندگار توصیه می‌کنم که در کنار تدابیر قانونی و امثال آن، به فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نیز در نظام بهداشتی اهمیت دهند.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فرزند اوری به ۳ عامل اصلی احتیاج است.
    ۱-خوراک مقوی برای پدر و مادر!!
    ۲-روحیه شاد برای پدر و مادر!!
    ۳-پول(اقتصاد خانواده) برای اینده فرزندان!!
    تامین شود,پیران هم به جهاد فرزند اوری می روند,وگرنه………..

    4
    4
    1. سلام، به اکثر نخبگان کشوری و شرایط زندگیشون توجه فرمایید از خانواده های فقیر شکوفا شدند، پس بحث تغذیه قوی و اقتصاد مطرح نیست، بحث ایمان قوی به خداوند است.

      2
      1
  2. ازدواج خیانت در حق خودتون هست و فرزند اوردن خیانت در حق اون فرزنده چون اونم به سرنوشت شوم شما دچار میشه ادم دیوانه باشه ازدواج کنه دختر خوبی نیست پسر خوبی هم نیست این اقتصاده و پوله فرهنگ میسازه زندگی غریزی شده جایی برای احساسات اغلب نادیده گرفته میشه چون خنده داره …

    2
    6
    1. اگر بحث اقتصاد بود پس چرا اونهایی که پول دارن نتونستن در تربیت و فرزندآوری موفق بشن، از خداوند غافل شدن نهایتی جز مادی‌گرا شدن نداره، سرچشمه رو ول کردیم چسبیدیم به دو کاسه آب که اتفاقا همین لقمه رو هم یهود برامون گرفته، خودش در حال زادوولد هست اونوقت به ایرانیه میگه فقط پول

      2
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا