خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری کلاهبردار مأمورنما در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مأمور‌نمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: شخصی به کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن من نیست که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرج شجاعی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مأمورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به‌عمل‌آمده مرد ۲۸ساله تاکنون به ۱۲ نفر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا