خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وریا غفوری ممنوع التصویر شد؟

دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، صداوسیما تصویر کاپیتان تیم قهرمان یعنی استقلال را از عکس تیمی آبی‌پوشان حذف کرد. حال این سوال مطرح است که آیا وریا غفوری ممنوع التصویر شد ؟

به گزارش انصاف ورزشی، به روال دوشنبه شب‌ها برنامه فوتبال برتر که جایگزین برنامه محبوب نود شده است، با موضوع بررسی مسائل روز فوتبال ایران به روی آنتن رفت. برنامه‌ای که با اجرای محمدحسین میثاقی در این سالها با واکنش‌ها و حواشی مختلفی مواجه بوده است.
برنامه این هفته فوتبال برتر که طبعا پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ با محوریت این تیم پخش می‌شد، یک اتفاق عجیب دربر داشت. آن‌هم این که در تصویری که از تیم قهرمان پشت سر مجری و مهمانان قرار داده شده بود خبری از کاپیتان آبی‌ها وریا غفوری نبود.

بسیاری این حذف را به نوعی ممنوع التصویر شدن وریا غفوری معنا کرده‌اند. کاپیتان سنندجی آبی‌ها در این سالها به موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی تندش خارج از زمین فوتبال شهره است او در این سالها نسبت به وقایعی چون ساقط کردن هواپیمای اوکراینی، اعتراضات آبان ۹۸، مرگ دختر آبی، مشکلات اقتصادی و معیشتی و … واکنش‌هایی نشان داده است که قطعا باب میل بسیاری از جمله مدیران صداوسیما نبوده است.

وریا غفوری ممنوع التصویر شد


غفوری که پیش از این از مصاحبه با صداوسیما هم سرباز زده بود در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها که درست پس از قطعی شدن قهرمانی آبی‌ها صورت می‌گرفت نسبت به گرانی‌ها و اعتراضات اخیر واکنش نشان داد (مصاحبه غفوری پیرامون گرانی‌ها)
حالا بسیاری پس از آن که دو شب پس از آن مصاحبه تصویر وریا غفوری به نوعی در صداوسیما سانسور شده است؛ معتقدند وریا غفوری در صداوسیما ممنوع التصویر شده است.
پیش از این نیز بسیاری عدم دعوت از غفوری به تیم ملی فوتبال ایران در چندسال گذشته را ناشی از همین موضع‌گیری های تند و تیز وی می‌دانستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی ، محبوب ملت و مستضعفان وپهلوان بودن و قهرمان ماندن و بالاخره غلامرضا تختی شدن هزینه دارد . در پیشگاه خداوند متعال سربلند بودن بهتر است از خشنود کردن افراد ی که دراین دنیا پست و مقام دارند ، چه اینکه خود این دنیا پست وفانی است چه رسد به منسب و مقامهای آن .

    88
    21
  2. وریای عزیز برادر کوردم ما به تو افتخار میکنیم آن هایی که تو را ممنوع التصویر کردند از حقیقت ها بدشان می آید و تو هم پا بر حق میگذاری برای همین از تو بیزارند پیروز و سربلند باشی!(بژی برای به‌ریزم)

    89
    34
    1. برادر انسانم برادر ایر انیم نه برادر کردم. همه بنده خدان نهیت نادانیست که همه انسانها و بویژه ما ایرانیها که هفت هزار سال یک ملتیم بر اساس یک تکه گوشت داخل دهانمان خود را متفاوت بدانیم این دسیسه شیطان است همه مردم دنیا یکیند. گویشها و لهجه های ما ایرانیها دلیل بر کوته فکری و کمک به دشمنان انسان و ایران نمی شود.

      35
      15
  3. مهم این است که وریا غفوری محبوب هشتاد میلیون ایرانی است و مردم با افتخار عکس او را منتشر می‌کنند.

    55
    37
  4. برادر انسانم برادر ایر انیم نه برادر کردم. همه بنده خدان نهیت نادانیست که همه انسانها و بویژه ما ایرانیها که هفت هزار سال یک ملتیم بر اساس یک تکه گوشت داخل دهانمان خود را متفاوت بدانیم این دسیسه شیطان است همه مردم دنیا یکیند. گویشها و لهجه های ما ایرانیها دلیل بر کوته فکری و کمک به دشمنان انسان و ایران نمی شود.

    20
    9
  5. ووریای عزیزتوحرف مردم روزدی کسانی که ازحرفای توخوششون نمیادمعلومه بامردم ایران مشکل دارن… ووریای غفوری توجهان پهلوان تختی زمان هستی

    44
    23
  6. وریای عزیزهنوزم درقلب ماجاداری استقلالی باغیرت ومردم دوست.واینکه واقعا متاسفم برای رسانه هامون که بابزرگمردهامون چنین برخوردزشتی رومیکنن

    37
    16
  7. اسم تختی رو میارید ، بعید می دونم یکی از این فوتبالیست ها بتونن جای ایشون باشند ، اینها فقط پول براشون مهمه، همین وریا حاضره نصف قراردادش را به همین اهوازی ها بده ، برای ساخت مدرسه مثلا،بعید می دونم.این ژست های پوپولیستی هم دیگه قدیمی شده

    27
    14
    1. دوست عزیز، حداقل این بازیکن این کار رو میکنه، کاش بقیه بازیکن ها هم همون کلامی هم یه احساس دغدغه هم میکردن، قرار نیست که هر کاری سیستم میکنه تاوانش رو اینها بدن، اگه اعتراض نمیکنن، میگیم چرا، حالا یکی هم جسارت میکنه و از درد مردم میگه، چرا ناراحتی؟ حرفی میزنی آدم فکر کنه شاید وصلی به جایی!!!!

      12
  8. ووریاجان توقهرمانی چه نشونت بدن چه ندن
    میدانیم همه ورزشکاران ایران دوست وهمه مردم باپدرمادرایران تورودوست دارن
    همه میدانیم تویک وطن پرست واقعی
    بلکه همدردمردمان دردمندایران هستی
    امیدوارم بهترینها باشی وسایت اول
    روخانوادت .بعدم زبان مامردم دردمند
    باشی وبمانی
    تواصل غیرت ایرانی هستی .خدانگهدارت باشه

    14
    8
  9. به عنوان یه اس اسی خیلی خوشحالم که جام برگشته به خونه اصلیش ، ولی به عنوان یه شهروند عادی با زندگی متوسط و هوش متوسط نمیتونم سیاست های خبری عجیب غریب صدا سیما رو هضم کنم و صد البته نمیتونم سرم رو تو برف کنم و به خاطر تعصب قومی قبیله ای شعار وای عدالت وای مردممِ کاپیتان رو یه گوشه ی دلم بذارم انتشار عکسهای خونه فوق لاکچریش رو و آه حسرت کشیدن قشر ضعیف رو با دیدن اون عکسها اونور دلم …

    9
    5
    1. گاهی چیزی می شنوی، نمیدونی شوخیه یا جدی!!!! هرکس برحسب درآمدش زندگی میکنه (حالا کاری ندارم عادلانه است یا نه) خب اونها قشر پردرآمد این کشور هستن پس نوع زندگی شون اونجوریه، اما همین که تو اون رفاه هم از مردم میگه باید قدردان بود، وگرنه الان خیلی ها هستن بدون استعداد، تنها وصل شدن به ساختار و دارن حسابی میچاپن، اگه انتقادی داری باید از چپاولگران باشه، نه از کسایی که از مردم حرف میزنن

  10. وریای عزیز خیلی نگرانی ماشینتو بفروش یه ماشین صد تومن ارزونتر بخر اون صد تومنو بده به چندتا نیاز مند خیلی نگران نباش

    ما ندارها با شماها خیلی فرق داریم و بزرگترین تفاوتمون اینه که همون یه لقممونو با چند نفر می خوریم اصلا نگران ما نباش داداش …
    تو حرف مردم رو نمیزنی تو حرف کسی رو میزنیم که جیبتو پر می کنه آره داداش …ما شماهارو بزرگ کردیم

    3
    6
    1. این تنها کامنت منطقی و بدرد بخور بود. وریا رو با تختی مقایسه میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سه سوت یکی رو در زمره ملائکه و فرشتگان قرار میدن و دیگری رو هم تجسمی از شیطان رجیم و ابلیس لعین معرفی میکنن.یارو نصف خانوادش وفامیلس جزو پان هان و بارها به بهونه مردمی بودن وتقدیرنامه و امضا دا ن و گرفتن در نشستها وگردهمایی های جدایی طلب ها و تجزیه طلب ها شرکت میکنه .به بهونه حرف زدن از مشکلات اقتصادی مخالفتش با نظام ایران رو بنمایش میذاره تا اونا ک باید ببینن ،ببیننش.بعد دوران فوتبالیش اگ همین اقا نرفت اونطرف و تو همین گروهای تجزیه طلبی فعالیتشو شروع نکرد،بعد بیاین بگین آی تختی ای فردین ای قیصر….

  11. من نمی تونم این شلوعی های آبان ماه رو درک کنم مثلا رفتن مغازه ای رو اتش زدن که متعلق به یه زن سرپرست خانوار بوده یا ماشیتی رو اتش زدن که طرف با اون خرج زندگی اش رو در می اورده .یه عده میخوان به گرانی ،بیکاری،یا هرچیز دیگه ای اعتراض کنند یه عده اوباش و اراذل میان وسط خرابکاری می کنند . حالا این آقای غفوری از اونا طرفداری کرده خب معلومه که ممنوع التصویر میشه . هر حکومتی در جهان با مخالفینش مبارزه می کنه کدوم حکومت تا حالا اومده مخالفینش رو بگیره تو سر حلوا حلوا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا