خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال آلومینیوم 29 اردیبهشت 1401

استقلال،‌ قهرمان زودهنگام لیگ امروز در آزادی میزبان آلومینیوم است. برای پخش زنده استقلال آلومینیوم 29 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

استقلال که هفته گذشته با پیروزی برابر فولاد و سپس شکست پرسپولیس برابر سپاهان رسما 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد، امروز در آزادی میزبان آلومینیوم است. برای پخش زنده بازی استقلال و آلومینیوم 29 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده استقلال آلومینیوم 29 اردیبهشت 1401

استقلال صدرنشین و بدون شکست که حالا قهرمان زودهنگام لیگ ایران است امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. شاید بازی امروز تشریفاتی باشد اما استقلالی‌ها با انگیزه کسب قهرمانی بدون شکست و برای پیروزی به مصاف رقیب خود می‌روند.

آلومینوم اراک هم که با مهدی رحمتی به روندی نسبتا خوب رسیده با 34 امتیاز در رده نهم است و در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده است.

استقلال نیز در 5 بازی آخر خود 2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست (جام حذفی) کسب کرده است. در مجموع 3 تقابل رودروی دو تیم در سالیان اخیر، 1 بار استقلال پیروز شده و 2 بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و آلومینیوم 29 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال استقلال و آلومینوم 29 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا