خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرهاد مجیدی : به چه حقی عکس وریا غفوری را محو کردید ؛ فرزند حجازی‌ام و «باید» برایم معنا ندارد

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در کنفرانس پس از دیدار با آلومینیوم به برنامه فوتبال برتر تاخت و به شدت از حذف عکس وریا غفوری در این برنامه انتقاد کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران پس از تساوی در دیدار خانگی با آلومینیوم اراک، از پاسخ گفتن به سوال خبرنگار برنامه فوتبال برتر امتناع کرد و به دلیل حذف عکس وریا غفوری در این برنامه به شدت به فوتبال برتر تاخت. فرهاد مجیدی همچنین در ادامه نیز فاش کرد از نهاد‌هایی به او فشار آورده‌اند که  باید به برنامه فوتبال برتر برود اما او نپذیرفته است. مجیدی افزود فرزند حجازی‌ام و «باید» برایم معنا ندارد.

فوتبالی در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مجیدی نوشت:

«پیش از شروع نشست خبری محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: جا دارد از ناصرخان حجازی عزیز، این اسطوره بزرگ، محبوب و مردمی یادی کنیم که در آستانه سالروز درگذشت ایشان هستیم.

وی در ادامه افزود: همچنین باید از رفتار خوب و حرفه‌ای باشگاه آلومینیوم اراک بابت تونل افتخار تشکر کنیم. کار آن‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

پس از پایان صحبت‌های مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی، سرمربی این باشگاه درباره دیدار امشب تیمش مقابل آلومینیوم گفت: بازی بسیار خوبی بود؛ مخصوصا در دقایق پایانی. در سی دقیقه اخر تیم ما فوق‌العاده بازی کرد. از بازیکنان تیمم ممنونم. قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم که این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. بازی‌ مقابل سپاهان و فولاد انرژی زیادی از ما گرفته بود. چند تن از بازیکنان مثل حردانی را شک داشتیم بازی دهیم. از او تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیتی که داشت، یک نیمه برای ما بازی کرد. اکثر بازیکنان ما در مرز آسیب دیدگی هستند و باید از آن‌ها مراقبت کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم دو بازی بعدی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مجیدی در پاسخ به سوال درباره دلیل نمایش نه‌چندان خوب در ابتدای بازی عنوان کرد: شرایط بازی ایجاب می‌کرد. آلومینیوم با سیستم ۱-۳-۶ بازی می‌کرد. لایه‌های دفاعی زیادی داشتند و سعی کردیم در نیمه دوم تاکتیک تیم را عوض کنیم و چیزی که می‌توانم بگویم این است که تیم من هفته به هفته درحال پیشرفت است و بهتر کار می‌کند. این فاکتوری است که من روی آن خیلی حساس هستم. تیم من بازی به بازی بهتر کار می‌کند و وقتی تیمی پیشرفت می‌کند، قابل تقدیر است. اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم برنده شویم‌. تیم آلومینیوم هم خیلی تلاش کرد و زحمت کشید. در کل به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

در ادامه این نشست خبری، فرهاد مجیدی ضمن امتناع از پاسخ‌گویی به سوال خبرنگار برنامه فوتبال برتر، بیان کرد: وقتی شما به خودتان اجازه می‌دهید، یعنی وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان تیم من را محو می‌کنید، من هیچوقت جواب شما را نمی‌دهم. آخه با چه رویی این کار را می‌کنید؟ وریا غفوری کاپیتان تیم من است. شما اجازه ندارید این کار را بکنید. از شما عذرخواهی می‌کنم. من دوست نداشتم حرف بزنم. خیلی حرف‌ها را می‌شود زد. اینکه چه نهادهایی با ما تماس گرفتند که در برنامه شما شرکت کنیم و من موافقت نکردم. اگر دوست داشتید من بعدا به شما توضیح می‌دهم. دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی از مسائل را عنوان کنم. اینکه فشار بیاورید که باید بروی، باید نداریم. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند بگوید که باید به این برنامه بروی.

فرهاد مجیدی : به چه حقی عکس وریا غفوری را محو کردید ؛ فرزند حجازی‌ام و «باید» برایم معنا ندارد

سرمربی استقلال درباره برگرداندن شخصیت به این باشگاه، زمانی که خیلی‌ها باور نمی‌کردند، اظهار داشت: من قبلا هم گفتم که به خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. اینجا را نگاه کنید. هفته‌های اول بیست سی خبرنگار اینجا بود و الان پنج شش نفر هستید. هدف من خیلی ها نبود. من تمام تمرکزم را روی هدفم گذاشتم. بازیکنانم سهم عمده‌ای در این موفقیت داشتند و از تک تک آن‌ها ممنونم. عامل موفقیت ما این بود که به خیلی‌ها توجه نکردیم. حالا به ناخودی‌ها کاری ندارم، مخصوصا خودی‌ها را می‌گویم. اصلا توجهی به آن‌ها نکردیم و تمرکزمان را روی کارمان گذاشتیم. تلاش کردیم. از کادرم، آقایان پین، مصطفوی، نوشادی، مرتضایی، غلامپور و فرزاد ممنونم. زحمت کشیدند و کمک کردند ولی واقعیت این است که سهم عمده این موفقیت را بازیکنان و مدیریت باشگاه دارند.

مجیدی سهم خود در موفقیت این فصل استقلال را اینگونه بیان کرد: من مربی جوانی هستم و در اول راه قرار دارم. خیلی کار دارم و باید بیشتر تلاش کنم و مربی بهتری شوم. سرمربی آبی‌پوشان به‌عنوان آخرین سوال، درباره شرایط حضور ملی‌پوشان امید خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌ای که با آقا مهدی کردیم، بازیکنانی که تیم ملی احتیاج دارد را در اختیار این تیم قرار می‌دهیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خلاصه مجری احمدی نتوانست جلوی خودش را بگیرد بازی پرسپولیس تراکتور به بهانه اینکه شخصی پیام داده که سه هیچ بازی به نفع پرسپولیس نه احمدی در شعور مردم شک نکن تو حرف دلتو زدی پرسپولیسی

    8
    1
  2. مربی گری در باشگاه دولتی با مدیریت در شرکت و سازمان و نهاد دولتی هیچ فرقی نداره ، خیلی دوست دارید باید نباید تو کارتون نباشه تشریف ببرید باشگاه خصوصی اونوقت میبینیم واسه صاحب باشگاه چطور دم تکون میدید و چشم چشم میگید!
    وقتی امثال مجیدی و وریا غفوری وعلی کریمی همچنان که دارن تو قصراشون زندگی میکنن و از بیت المال باشگاه دولتی میلیاردی پول میگیرن و مالیات هم نمیدن میان فاز مردم دوستی برمیدارن خیلی چندش آور و مسخره است!
    امیدوارم مردم روزی به بلوغ سیاسی برسن و به تمام اظهار نظرهای سلبریتی ها بی تفاوت بشن!

    1
    8
  3. باشگاه من تیم من !!!!!!!!!!
    خدا به خیر بگذرونه هنوز سر از تخم در نیاورده همه چیز رو برا خودش می دونه
    اقای مجیدی این باشگاه برا مردمه برا استقلالی هاست تو هم مواجب بگیر و نوکر همین مردمی
    چه خبرته اینقدر من من می کنی
    با پول این مردم زندگی های لاکچری تشکیل می دن بعدش هم خودشون رو صاحب همه چیز هم میدونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا