خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده شهداب یزد تاراز قزاقستان 30 اردیبهشت 1401 ؛‌ رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا 2022

شهداب یزد امروز در رده‌بندی مسابقات آسیایی به مصاف تاراز می‌رود. برای پخش زنده شهداب یزد تاراز قزاقستان 30 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

شهداب یزد روز گذشته با شکست برابر سانتوری ژاپن از صعود به فینال بازماند تا فینال تمام ایرانی شکل نگیرد. آن‌ها امروز از ساعت 15:30 برای کسب رده سوم به مصاف تاراز می‌روند. برای پخش زنده والیبال شهداب یزد و تاراز قزاقستان 30 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده شهداب یزد تاراز قزاقستان 30 اردیبهشت 1401

شهداب، قهرمان سوپرلیگ والیبال ایران که در فینال پیکان را شکست داده بود با جذب تنی چند از ستارگان دنیای والیبال در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا هم مقتدرانه ظاهر شد و با وجود صعود قاطع از گروه و گذر از یک چهارم نهایی، در نیمه‌نهایی برابر سانتوری ژاپن و دیمیتری موزرسکی شکست خورد.

سانتوری در دور گروهی با پیکان همگروه بود و در جدال رودررو با پیکان و ستارگانش شکست خورد. آن‌ها حالا با امید انتقام‌گیری در فینال رقابت‌های والیبال باشگاه های آسیا 2022 به مصاف پیکان می‌روند.

حالا شهداب امروز باید به مصاف تاراز، نماینده قزاقستان برود که روز گذشته برابر پیکان ایران با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و حالا برای رده سوم با شهداب رقابت می‌کند.

برای تماشای پخش زنده والیبال شهداب یزد و تاراز قزاقستان 30 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده شهداب و تاراز 30 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا