خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان سانتوری ژاپن 30 اردیبهشت 1401 ؛ فینال جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2022

پیکان امروز برای کسب قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف سانتوری می‌رود. برای پخش زنده پیکان سانتوری ژاپن 30 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پیکان، نماینده پرستاره ایران امروز در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 در تهران به مصاف سانتوری سانبردز ژاپن می‌رود. برای پخش زنده والیبال پیکان و سانتوری ژاپن 30 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده پیکان سانتوری ژاپن 30 اردیبهشت 1401

پیکان ایران که در سه بازی پیاپی مرحله گروهی توانسته بود نماینده ژاپن را هم با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد، امروز بار دیگر به مصاف ژاپنی‌ها می‌رود. برخلاف تصورات و انتظارات دوستداران ایرانی والیبال که فینالی تمام ایرانی را می‌خواستند، با شکست شهداب برابر سانتوری حال به نظر باقی نگهداشتن جام در ایران بستگی تام به پیکان دارد.

پیکان پرستاره دیروز در یک بازی نسبتا پایاپای موفق شد تاراز قزاقستان را شکست دهد و به فینال برسد و تا اینجای کار تمام بازی‌های خود را مقتدرانه پیروز شده است. پخش زنده فینال جام باشگاه های والیبال آسیا 2022 را با ما ببینید.

پیکان در رقابت‌های لیگ داخلی والیبال ایران، با شکست برابر شهداب یزد نتوانست قهرمان شود اما تیم پرستاره‌ای برای رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2022 گردآوری کرده است. برای تماشای پخش زنده والیبال پیکان و سانتوری ژاپن 30 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده پیکان و سانتوری 30 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا