خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام شد ؛ سوپرجام در ابتدای فصل

تاریخ برگزاری سوپر جام اعلام شد ، بنابر اعلام سازمان لیگ قرار شده است تا این بازی در ابتدای فصل آینده برگزار شود. این خبر از سوی سهیل مهدی اعلام شد.

انصاف ورزشی: در حالی که بسیاری امیدوار بودند تا سوپر جام فصل آینده با توجه به احتمال قهرمانی استقلال در لیگ و امیدواری قرمزپوشان به قهرمانی جام حذفی بین این دو تیم برگزار شود با حذف هر دو تیم از جام حذفی این امید از بین رفت و حالا استقلال باید به مصاف نساجی برود.

به گزارش ورزش سه سهیل مهدی در مصاحبه تلفنی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد با توجه به اینکه ایام سوگواری محرم دقیقا در نیمه مردادماه به پایان می‌رسد، تلاش بر شروع لیگ بعد از همین‌ مناسبت است.
او در ادامه در خصوص تاریخ سوپرجام عنوان کرد که برنامه‌ریزی سازمان لیگ بر این است که این مسابقه در شروع فصل آینده لیگ و در همان هفته اول تقویم فصل آینده برگزار شود.
مهدی در پاسخ به سئوال مجری مبنی بر مقدور بودن برگزاری بازی در انتهای همین فصل و در خلال اردوهای تیم ملی گفت: طبق قانون سوپرجام باید در فصل بعد برگزار شود و اولویت این سازمان بر این است که برخلاف دو سال گذشته در همان ابتدای لیگ این مسابقه برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا