خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کدام رادیاتور شوفاژ بهتر است؟ راهنمای خرید رادیاتور

رپورتاژ آگهی

خرید رادیاتور از هر برند و هر مدلی برای ساختمان شما مناسب نخواهد بود؛ توان حرارتی در مدل‌های مختلف رادیاتور تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب بعضی از این محصولات برای متراژهای خاصی از فضا مناسب‌تر هستند. همچنین قیمت و در دسترس بودن قطعات یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید هنگام خرید رادیاتور در نظر بگیرید. برای داشتن تجربه خریدی بهتر در سیستم‌های گرمایشی، این مطلب را برای شما نوشته‌ایم. فقط چند دقیقه به مطالعه راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ اختصاص دهید تا بهترین سیستم گرمایشی را برای منزل یا محل کار خریداری کنید.

قیمت رادیاتور؛ یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید پکیج و رادیاتور

قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید سیستم گرمایشی مثل رادیاتور در نظر بگیرید. قیمت یک سیستم گرمایشی براساس فاکتورهای مختلفی مثل ابعاد، تکنولوژی به کار رفته، توان حرارتی و خدمات پس از فروش تعیین می‌شود. برای مثال شرکت ایران بوتان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی است که خدمات پس از فروش مطلوبی را عرضه می‌کند. ازاین‌رو انتخاب محصولات این برند باتوجه‌به قیمت رادیاتور بوتان و خدمات پس از فروش یک انتخاب ایده‌ال محسوب می‌شود.

توجه به قطعات در دسترس؛ شوفاژهای پنلی انتخاب بهتری هستند

در هنگام خرید رادیاتور باید به نام برند و نوع محصول دقت کنید. برای مثال رادیاتورهای پره‌ای انواعی از سیستم‌های گرمایشی هستند که نیاز به تعویض قطعه در بازه‌های زمانی مختلف دارند. همچنین بعضی از برندها خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می‌دهند. ازاین‌رو خرید از برندهایی مثل ایران رادیاتور و بوتان برای استفاده از خدمات بهتر ایده‌ای مطلوب خواهد بود.

باتوجه‌به در دسترس بودن قطعات، انتخاب رادیاتورهای پره‌ای خیلی ایده‌آل به نظر نمی‌رسد؛ چراکه قطعه‌های این نوع رادیاتور شوفاژ به‌راحتی در بازار یافت نمی‌شوند. ازاین‌رو خرید رادیاتور پنلی متناسب با متراژ اتاق، انتخاب ایده‌آل‌تری خواهد بود. 

در نظر داشتن توان حرارتی؛ معیاری مهم در راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ

در نظر داشتن توان حرارتی شوفاژ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید رادیاتور در نظر بگیرید. توان حرارتی سیستم‌های گرمایشی براساس فاکتورهایی مثل آب‌وهوای منطقه، متراژ فضا و موقعیت قرارگیری تعیین می‌شود.

طول شوفاژ و پره‌های رادیاتور مستقیما و باتوجه‌به توان حرارتی این سیستم گرمایشی انتخاب خواهد شد. هرچه توان شوفاژ بالاتر باشد، مسلما قیمت بیشتری نیز دارد. به‌این‌ترتیب قیمت پکیج ایساتیس، ایران رادیاتور و لورچ در مدل‌هایی با توان حرارتی بالا، در مقایسه با سایر مدل‌های رادیاتور افزایش خواهد یافت. در هنگام خرید از افراد متخصص در زمینه فروش شوفاژ راهنمایی بگیرید تا مشکلی در فرایند انتخاب بهترین شوفاژ نداشته باشید.

محل نصب رادیاتور و شوفاژ را به‌درستی تعیین کنید

نزدیک به جداره‌های خارجی بنا و محل ورود سرما به محیط، بهترین مکان‌هایی هستند که برای نصب شوفاژ انتخاب می‌شوند. علاوه‌بر این محل‌ها، نصب شوفاژ زیر پنجره نیز راهکار مناسبی برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی است. شوفاژ برای اتاق‌هایی با ارتفاع سقف کمتر از سه متر کاربرد بیشتری دارد. برای مثال رادیاتورهای قرنیزی در اتاق‌هایی با محدودیت فضا نصب می‌شوند.

بررسی چند مدل پرطرفدار شوفاژ براساس کارکرد

در این بخش به معرفی چند مورد از مدل‌های ایرانی و خارجی شوفاژ رادیاتور می‌پردازیم تا شناخت بهتری نسبت به مدل‌های موجود در بازار داشته باشید. در این بخش مزایا و معایب هر مدل را نیز معرفی خواهیم کرد.

رادیاتور پنلی بارلی؛ سازگار با انواع پکیج

بارلی یکی از عرضه‌کنندگان خارجی سیستم های گرمایشی است که رادیاتورهای پنلی را در ابعاد مختلفی تولید می‌کند. رادیاتورهای پنلی بارلی با انواع پکیج سازگار هستند و امکان نصب از هر دو طرف را دارند. این سیستم گرمایشی از ورق فولادی ساخته شده است. ازاین‌رو مقاومت خوبی دارد. همچنین توان ظرفیت بالا و برابر با ۱۸۲۴ کیلوکالری بر ساعت، یکی از ویژگی‌های مهم پکیج بارلی به شمار می‌رود. رادیاتور پنلی بارلی به‌دلیل داشتن ظاهری ساده و سفید در انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی به‌راحتی استفاده می‌شود.

رادیاتور پنلی بوتان؛ سیستم گرمایشی با ظرفیت حرارتی ۳۶۸۱ کیلوکالری بر ساعت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رادیاتور پنلی بوتان امکان نصب با انواع پکیج‌ها است که از دو سمت چپ و راست را‌ه‌اندازی می‌شود. این سیستم گرمایشی ایرانی از ورق فولادی ساخته شده است تا مقاومت خوبی را ایجاد کند. همچنین ظرفیت حرارتی بالای رادیاتور پنلی بوتان، امکان استفاده از این سیستم گرمایشی را در فضاهایی با متراژ بالا برقرار می‌کند. علاوه‌بر این، شرکت بوتان ۱۲ سال ضمانت پس از خرید را برای محصولات خود ارائه می‌دهد.

رادیاتور پنلی گلدپن؛ ساخته شده از ورق فولادی

رادیاتور پنلی ۸۰ سانت گلدپن با توان حرارتی ۱۴۷۳ کیلوکالری بر ساعت امکان گرم کردن محیط‌هایی با متراژ متوسط را دارد. این رادیاتور از ورق فولادی ۱.۱۲ میلی‌متری تولید می‌شود؛ به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد. طراحی جذاب، پوشش رنگی باکیفیت، قابلیت اتصال به انواع پکیج، امکان استفاده از هر دو طرف نمای رادیاتور، میزان هواگیری کم و راندمان حرارتی بالا از ویژگی‌های رادیاتور پنلی گلدپن هستند.

توضیحات کامل محصولات اپسیلون کالا؛ بهترین راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ

در این مطلب به بررسی راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ پرداختیم. معیارهای مختلفی مثل قیمت، ابعاد، توان حرارتی، ضمانت پس از فروش و در دسترس بودن قطعات در هنگام خرید سیستم گرمایشی در نظر گرفته می‌شوند. علاوه‌بر این، در این متن به بررسی چند مدل رادیاتور پنلی پرطرفدار از برندهای ایرانی و خارجی پرداختیم.

برای مشاهده مدل‌های بیشتر از برندهای مختلف عرضه‌کننده رادیاتور شوفاژ به سایت اپسیلون کالا مراجعه کنید. توضیحات مربوط به هر محصول در سایت اپسیلون کالا به‌طورکامل قرار داده شده است. ازاین‌رو نیازی به جستجو در صفحات دیگر وب برای دسترسی به اطلاعت مفید نخواهد بود. فقط کافی است نام «اپسیلون کالا را در گوگل جستجو کنید تا انواع سیستم‌های گرمایشی متناسب با متراژهای کم و بالا را مشاهده کنید.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا