خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس کلوپ با جرارد ؛ کلوپو: نه هرگز چنین کاری نمی‌کنم!

تماس کلوپ با جرارد در آستانه دیدار استون ویلا با منچسترسیتی از اخبار و حاشیه‌هایی است که فضای مطبوعاتی انگلستان را به خود اختصاص داده است.

انصاف ورزشی: استیون جرارد بدون شک یکی از اسطوره‌های فراموش نشدنی باشگاه لیورپول است. مردی که بارها در خاطرات تلخ و شیرین در آنفیلد حضور داشته است. حالا بازهم او در قهرمان شدن و یا نشدن لیورپول در این فصل نقش ایفا می‌کند.

به گزارش ورزش سه

اگر استون ویلا تحت هدایت استیون جرارد موفق به کسب امتیاز از سیتی شود، لیورپول در صورت برتری مقابل ولوز فاتح این فصل لیگ برتر خواهد شد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول در نشست خبری پیش از دیدار با ولوز عملکرد این فصل تیمش را تا همین حالا نیز خوب توصیف کرد و البته مدعی شد دیوک اوریگی در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد.

یورگن کلوپ گفت: در این مقطع هوادار لیورپول بودن فوق العاده است. مایه خوشحالی است که بخشی از این تیم باشید، شرایط در این لحظه سخت، اما فوق العاده است. بودن در کنار این بازیکنان خوشحالی فراوانی برایم به همراه دارد. ولورهمپتون یک فصل درخشان را پشت سر گذاشته است. من مطمئن نیستم که آیا برونو از عملکرد تیمش راضی است یا خیر، اما می دانم که او چقدر رقابت طلب است. من انتظار دارم که آنها با بهترین ترکیب ممکن و با نهایت توان در میدان حاضر شوند.

اگر من بتوانم کاری انجام دهم که به دورتموند و ماینتس کمک کند، این برایم به مثابه یک انگیزه خواهد بود. جرارد بدون تماس من نیز 100 درصد این بازی را جدی خواهد گرفت. من مطمئنم دیگر باشگاه ها در این شرایط با او تماس می گرفتند، اما من چنین کاری نمی‌کنم.

به اورتون بابت ماندن در لیگ برتر تبریک می گویم. کریستال پالاس مثال خوبی است که نشان می دهد همه در لیگ برتر برای کسب پیروزی بازی می کنند. من نگران ویلا نیستم و این بی احترامی به ولوز است، زیرا آنها به آنفیلد می آیند و می خواهند برنده شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا