خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کریم باقری در پرسپولیس می‌ماند ؛ جدایی قریب‌الوقوع کریم از تیم‌ملی

کریم باقری در پرسپولیس می‌ماند این اتفاق بعد از اظهارنظر شماره 6 افسانه‌ای فوتبال ایران قطعی به نظر می‌رسد، او این رویداد را منوط به تصمیم یحیی دانسته است.

بعد از اظهار نظر حمید استیلی مبنی بر اینکه دستوری از سطح مدیریت کلان کشور در مورد مربیان تیم‌ملی که در باشگا‌ه‌های دیگر هم فعال هستند، حالا کریم باقری واکنشی تند و قاطعانه در این خصوص داده است.

کریم باقری که حضورش در چند سال اخیر باعث شده پرسپولیس همواره از حاشیه به دور باشد، در هفته گذشته به جدایی از پرسپولیس نزدیک بود.

به گزارش ورزش سه کریم باقری در مصاحبه‌ای به اتفاقات هفته گذشته واکنش نشان داده است.

کریم در مورد رفتن یا ماندن در پرسپولیس اظهار داشت: من گفتم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم؛ خودشان و همگی می‌دانند اولویت من باشگاه پرسپولیس است. بار قبل سرمربی محترم تیم ملی خواستند کنارشان باشم و خواسته خودشان و فدراسیون بود و به این صورت توافق کردیم که اردو به اردو و بازی به بازی کنار تیم ملی باشم و هیچ مشکلی نبود تا الان که دوستان می‌گویند مشکلی وجود دارد و باید یکی را انتخاب ‌کنی و این موضوعات پیش آمده است.

او در مورد مسائل پیش آمده درباره دستمزدش در تیم‌ملی گفت:

هنوز دریافت نکردیم و حال اگر دریافت هم کنم دزدی که نکرده‌ام! شما حساب و کتاب کنید ببینید مربیان و به خصوص کمک‌های خارجی چقدر دستمزد می‌گیرند؟ به سرمربی‌ها را کاری ندارم.  دستیاران خارجی که به ایران می‌آیند و کار می‌کند از ۱۰۰ هزار دلار کم‌تر می‌گیرند؟ حال اگر با این وضعیت حساب کنید ۳، ۴ یا ۵ میلیارد می‌شود. من می گویم بازی به بازی این اندازه بوده و درست است به چشم بعضی‌ها می‌آید و پول زیادی است اما اگر در قبال افراد خارجی که آمدند حساب کنید من یک سوم آن‌ها گرفتم. این موضوع را هر ارگان یا شخصی که پخش کرده کار خلافی کرده است و غیر قانونی است. حرفه‌ای نیست که قراداد من یا امثال من را بیرون می‌آورند و پخش می کنند. نباید چنین اتفاقاتی بیفتد. هر کسی این کار را کرده قطعا اشتباه کرده است و این کار حرفه‌ای نیست! چرا باید قراداد من یا امثال من به بیرون منتشر شود؟ من دزدی نکردم، بر سر قراداد توافق کردیم و بر حسب توافق جلو آمدیم و خواسته خودشان بوده و خواسته من نبوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا