خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لایپزیش فرایبورگ 31 اردیبهشت 1401 ؛ فینال جام حذفی آلمان DFB Pokal

دو تیم لایپزیش و فرایبورگ امشب از ساعت 22:30 در فینال جام حذفی آلمان به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده لایپزیش فرایبورگ 31 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

لایپزیش و فرایبورگ که به طرزی ناباورانه به فینال دی اف بی پوکال رسیدند، امشب و از ساعت 22:30 برای تعیین تکلیف قهرمان این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بازی لایپزیش و فرایبورگ 31 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده لایپزیش فرایبورگ 31 اردیبهشت 1401

لایپزیش در مسیر صعود به فینال بعد از حذف هانسا راستاک دسته پایینی در یک هشتم نهایی، در یک چهارم نهایی هانوفر را با 4 گل شکست داد. لایپزیش در نیمه‌نهایی با نتیجه 2 بر 1 از سد یونیون برلین گذشت و فینالیست شد.

فرایبورگ تیم خوب فصل جاری بوندسلیگا ابتدا در یک هشتم با نتیجه 4 بر 1 از سد هوفنهایم گذشت. آن‌ها سپس در یک چهارم با نتیجه 2 بر 1 از سد بوخوم گذشتند و در نیمه‌نهایی با تحمیل شکست 3 بر 1 بر هامبورگ به فینال رسیدند. پخش زنده فینال دی اف بی پوکا

دو تیم در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها فرم یکسانی با 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی داشته‌اند. در 5 تقابل آخر دو تیم با یکدیگر، 3 بازی به تساوی انجامیده و لاپیزیش دو بازی دیگر را پیروز شده است. برای پخش زنده بازی لایپزیش و فرایبورگ 31 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1:‌ پخش زنده فینال جام حذفی آلمان 2022 ؛ لایپزیش و فرایبورگ

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا