خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برند لباس تیم ملی در جام جهانی ؛ یوزها چه پیراهنی بر تن می کنند

برند لباس تیم ملی در جام جهانی از سمت فدراسیون فوتبال اعلام شد. به نظر می‌رسد این بار تیم ملی از پیراهن‌های باکیفیت و مرغوبی برخوردار خواهد شد.

انصاف ورزشی: بعد از ماه‌ها بالاخره مشخص شد ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام جهانی پیراهن‌های کدام برند را بر تن خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه سرانجام چند ماه پس از بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که با استفاده از البسه‌ی تولیدشده توسط دو برند به پایان رسیده بود، امروز برند لباس ایران در جام جهانی مشخص شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: تا 19 اردیبهشت مهلت فراخوان ما بود تا تولیدکنندگان علاقه‌مند در حوزه البسه ورزشی علاقه‌مند به همکاری با فدراسیون فوتبال پیشنهادات خود را ارائه کنند. 21 اردیبهشت در جلسه رسمی کمیسیون معاملات با حضور حراست فدراسیون و نمایندگان شرکت‌های پیشنهاد دهنده که تعدادی از آنها به شکل حضوری و تعدادی هم برخط شرکت کردند، پاکت‌ها را باز کردیم سپس پیشنهادها به کمیته ارزیابی و ارزشیابی اهلیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های عمومی این کمیسیون رفت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق فراخوان اعلام شده قرارداد ما با تولیدکننده برای سه سال است در کمیته ارزیابی کیفی بحث‌های کیفیت نمونه‌های ارسال شده از لحاظ فنی و تکنولوژی و … مورد ارزیابی قرار می‌گیرد نیاز به مذاکره با برخی تولیدکنندگان بود و با برخی از این دوستان چنین کاری را انجام دادیم. دوستان ما در کمیسیون معاملات ابهاماتی داشتند و با نمایندگان تولیدکنندگان در هفته‌های گذشته نشست‌هایی را برگزار کردند بخش مهم دیگری که باید در این موضوع مورد توجه قرار بگیرد اهلیت‌های عمومی، توان اقتصادی، مدت تأمین البسه، سوابق حسن انجام کار برای همکاری با مجموعه‌های دیگر، رشته‌های دیگر و حتی خود فدراسیون فوتبال است. به این آیتم‌ها توجه کردیم یکی از معضلاتی که در برخی ادوار با آن مواجه بودیم این بود که البسه بنا بر اتفاقات و مسائل غیرقابل پیش‌بینی که خارج از اختیار فدراسیون و حتی گاهی مواقع تأمین‌کننده بود به موقع تحویل داده نمی‌شد و برای تیم‌های ملی ما مشکل ایجاد می‌کرد.

اصولی درباره اینکه آیا البسه تیم ملی در سه چهار بازی پایانی مقدماتی جام‌جهانی به موقع تأمین می‌شد، گفت: بله، البته همکاری ما با این شرکت خارج از قرارداد و بحث تامین‌کنندگی بود. طبق درخواست و سفارش خرید لباس‌ها را تامین می‌کردیم اما برای ما وقتی قراردادهای قبلی را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که طبق برخی اتفاقات خیلی از تولیدکنندگان به موقع نمی‌توانستند لباس‌ها را تامین کنند. این‌ها آثار سویی داشت، سرپرست تیم ما درباره کیفیت لباس‌ها نکاتی داشتند که همه این مسائل جمع‌بندی و در فرم‌های ارزیابی جمع‌آوری شد. ان‌شاءالله امروز موضوع را در کمیسیون معاملات نهایی خواهیم کرد و برنده و تامین‌کننده البسه تیم‌های ملی را معرفی خواهیم کرد. پس از آن برنامه رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی قطر و سایر تیم‌های ملی را پیش رو داریم .

احسان اصولی اعلام کرد که شرکت مورد نظر برای تامین البسه تیم ملی در جام جهانی شرکت آل‌اشپورت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا