خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی طارمی در پورتو می ماند ؛ ستاره ایرانی به دنبال رویاپردازی با پورتو است

مهدی طارمی در پورتو می‌ماند خبری است که به تازگی در رسانه‌های پرتغال دست به دست می شود، باید دید ستاره تیم‌ملی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

انصاف ورزشی: مهدی طارمی شاید موفق‌ترین لژیونر چند سال اخیر فوتبال ایران باشد. طارمی با انتخاب درست و پیوستن به تیم پورتو موفق شد به دست‌آوردهای فراوانی برسد و حالا حتی به فکر رفتن به تیم‌های بزرگ‌تر باشد.

به گزارش ورزش سه هواداران پورتو که شاهد جدایی چند ستاره تیم خود نظیر موسی مارگا، سرجیو اولیویرا، لوییز دیاز، خسوس کرونا و الکس تلس بوده اند، با نگرانی وضعیت طارمی در بازار نقل و انتقالات را دنبال می کنند و علاقه‌ ندارند تا بهترین بازیکن خود را نیز همچون اسامی ذکر شده از دست بدهند.

از چند ماه پیش برخی شایعات درباره علاقه باشگاه های اروپایی به طارمی منتشر و گفته شد که پورتو برای جدایی او، رقم 20 میلیون یورو را درخواست کرده است. با این حال، روزنامه اوجوگو چندی پیش به نقل از یکی از نزدیکان طارمی اعلام کرد که این ایرانی علاقه‌مند است در پورتو بماند با این حال، همه چیز را به باشگاه سپرده است تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

حالا روزنامه آبولا نیز در شماره امروز خود از ماندن طارمی در پورتو برای فصل بعد خبر داد. آبولا روی جلد نخست خود نوشت که با وجود داشتن چند پیشنهاد اروپایی اما این مهاجم ایرانی فصل 2022–2023 را نیز در جمع آبی و سفیدها باقی خواهد ماند.

طارمی و پورتو فردا در آخرین بازی این فصل خود و در دیدار فینال جام حذفی به مصاف توندلا خواهند رفت. این فرصت برای تیم سرجیو کونسیسائو مهیاست تا با غلبه بر حریف خود، ضمن کسب عنوان قهرمانی موفق به دبل در رقابت های امسال پرتغال شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا