خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 1 خرداد 1401

دو تیم میامی و بوستون بامداد امروز در سومین دیدار فینال کنفرانس شرق به مصاف هم می‌روند. پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 1 خرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم بوستون سلتیکس و میامی هیت از ساعت 5 صبح بامداد 1 خرداد 1401 در سومین دیدار فینال کنفرانس شرق رویارو می‌شوند. برای پخش زنده بسکتبال میامی هیت بوستون سلتیکس 1 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 1 خرداد 1401

میامی هیت در طول فصل عادی ان بی ای با کسب 53 پیروزی و 29 شکست مقتدرانه در رده اول قرار گرفت و بوستون با 51 پیروزی و 31 شکست دوم شد.

میامی در بازی‌های پلی‌اف و در مرحله اول با نتیجه 4 بر 1 از سد آتلانتا هاکس گذشت و سپس 4 بر 2 فیلادلفیا را از میان برداشت. بوستون هم در پلی آف اول با اقتدار 4 بر 0 بروکلین نتس پرستاره را در هم کوبید. بوستون در مرحله دوم پلی آف اما به مصاف قهرمان فصل گذشته ان بی ای رفت.

در تقابل با میلواکی و یانیس آنته توکومپو، کار به بازی هفتم کشید و در بازی هفتم بوستون با درخشش جیسون تیتوم موفق شد پیروز شده و به فینال و تقابل با میامی برسد.

در دو بازی پیشین این مرحله، ابتدا میامی و سپس بوستون پیروز شدند و باید دید نتیجه جدال امشب چگونه خواهد بود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال میامی هیت و بوستون سلتیکس 1 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده میامی بوستون 1 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده سلتیکس میامی هیت 1 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا