خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امباپه در پاریس می‌ماند ؛ شایعه یا واقعیت

امباپه در پاریس می‌ماند خبری است که رسانه‌ها مخابره کرده و از تمدید قرارداد این باشگاه با امباپه سخن گفته‌اند و مدعی‌اند تا ساعاتی دیگر این خبر رسمی می‌شود.

انصاف ورزشی: ماجرای امباپه و پاریس سن ژرمن تمامی ندارد. به نظر می‌رسد باشگاه پاریسی به هرقیمتی به دنبال حفظ ستاره خود است و حتی پیشنهادات مالی عجیب و بسیار گران قیمتی را به این بازیکن ارائه داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن خواهد ماند و قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. پس از چرخش 180 درجه‌ای روز گذشته، ام باپه تصمیمش برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را گرفته و حتی امشب پس از بازی متس و پاری سن ژرمن ممکن است اعلام رسمی تمدید قرارداد را شاهد باشیم. ام باپه با وجود توافق شفاهی‌اش با رئال مادرید که مدت‌ها پیش حاصل شده بود، به این باشگاه نه گفته است تا در پی اس جی بماند.

تصمیم ام باپه 23 ساله برای تمدید با پی اس جی فقط به مسائل مالی مرتبط نیست بلکه او این تصمیم را همراه خانواده‌اش گرفته است که نقش مهمی در انتقال او از موناکو به پاری سن ژرمن داشتند. پیش‌بینی می‌شود پاری سن ژرمن پس از بازی با متس، تمدید قرارداد ام باپه را رسما اعلام کند.

باید دید بالاخر امشب ماجرای امباپه و پی اس جی تمام می‌شود و پاریسی‌ها می‌توانند حریف ثروتمند و پرافتخار اسپانیایی خود یعنی رئال مادرید را شکست دهند یا رئال بنا بر عادت همیشگی‌اش در لحظات آخر موفق می‌شود این دوئل را برنده شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا