خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای سرطان از زبان مارال فرجاد

قرن نو نوشت:

مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که این روزها را در بوداپست مجارستان سر می‌کند، با مجله هفتگی NOK LAPJA که در آن کشور منتشر می‌شود، درباره تجربه‌اش از بیماری سرطان، گفت‌وگو کرد.

این بازیگر، بخشی از گفت‌وگوی خود با این مجله را که بیش از ۴۰ سال است در حوزه زنان فعالیت می‌کند، در صفحه اینستاگرامش، بازنشر کرده است:

«عکس‌هایی که ازش دیده بودم مو نداشت. از زیبایی نفسم بند می‌آید، منتظر یک زن خیلی بیمار بودم که بیاید، ولی به جایش، یک دختر بی‌گناه از در وارد می‌شود؛ صورت معصوم و موهای کوتاه و حالت‌دار او، روی صورتش هست. حرکتش آرام است. رنگ چشمش به رنگ قهوه‌ای گردویی. با احتیاط به دور و بر نگاه می‌کند و آهسته روی صندلی می‌نشیند. یادم می‌آید عکس‌هایی که ازش دیده بودم، مو نداشت، بدون مژه و نگاه خسته و در واقع مثل یک موجود بی‌پناه به‌نظر می‌رسید و از همه این‌ها امروز هیچ نشانی نیست…

‎-خودش می‌گوید: اوایل که شیمی درمانی را انجام می‌دادم، همه‌اش می‌گفتم چرا من؟

‎ولی وقتی که شرایط را پذیرفتم، شروع کردم در مورد این بیماری تحقیق کردن. خیلی از هنرمندها را پیدا کردم که از این بیماری مردند ولی آن موقع به فکرم نمی‌رسید که ما بیشتر درمورد آدم‌هایی که از این دنیا می‌روند اخبار می‌شنویم ولی آن‌هایی که زنده می‌مانند و سالم می‌شوند اخباری نمی‌شنویم…

همین موضوع باعث شد وقتی در روند بهبودی قرار گرفتم، گفتم وقتش است که به آدم‌ها بگویم آن‌هایی که مثل من بیمار شده‌اند، واقعا امید هست که خوب شوند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا