خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» بزودی برگزار می شود

/سرویس بازار/

یک تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال اعلام کرد: نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» بزودی برگزار خواهد شد.

محمد هلاکوئی، کارشناس و تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر افزود: نخستین و بزرگترین تورنومنت ترید ایران از تاریخ 30 خرداد 1401 با هدف گردهمایی و هم اندیشی تحلیلگران ایرانی و استعدادیابی و توسعه نیروهای انسانی در این حوزه برگزار خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی گفت: به سبب حضور چهره های جوان و مستعد حوزه تحلیلی در بازار ارزهای دیجیتال، طلا، نفت و بسیاری دیگر از بازارهای مالی جهان، تصمیم گرفتیم برای نخستین بار، تورنومنتی در این سطح را طراحی و اجرا کنیم که بتواند تسهیلگر حضور فعالانه و سودمندتر تریدرها و تحلیلگران ایرانی در بازارهای عمده و اثرگذار جهانی باشد و همچنین منافع اقتصادی نمایانی را برای کشور عزیزمان ایران در میان مدت و بلندمدت بهمراه بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور در این تورنومنت مستلزم چه میزان هزینه است، گفت: نکته قابل توجه تورنومنت این است که حضور در آن مستلزم انجام هیچ هزینه ای از سوی شرکت کنندگان نبوده و تنها داشتن یک موبایل و لپ تاپ برای شرکت در برنامه کفایت می کند.

هلاکوئی همچنین در پاسخ به این پرسش که شرایط حضور تحلیلگران ایرانی در این تورنومنت چیست یادآور شد: ما برای نخستین بار شرط استعداد و اعتماد بنفس را در زمره مهمترین شروط شرکت در یک تورنومنت مهم در زمینه بازارهای مالی قرار داده ایم و تنها کافیست که علاقمندان به شرکت در این مسابقه، استعداد تحلیل بازارهای مالی جهانی، و یک موبایل و لپ تاپ برای داد و ستد محتوا و تحلیل هایشان داشته باشند.

این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال تصریح کرد: رایگان بودن شرکت در نخستین تورنومنت ترید ایران، موید ادعای برگزارکنندگان در خصوص سهل گیری ستاد برگزاری، برای شرکت در مسابقه است.

محمد هلاکوئی با اشاره به روند اجرایی تورنومنت همچنین اضافه کرد: جدای از مراحل ابتدایی مسابقه که در اطلاع رسانی های بعدی به سمع و نظر علاقمندان می رسد، لازم به ذکر است که ۱۰۰ نفر از مجموع شرکت کنندگان به مرحله نیمه نهایی مسابقه راه خواهند یافت که از میان آنان ۱۰ نفر اول، شامل دریافت جایزه نقدی به مبلغ 500 میلیون تومان و همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت از ایران به ترکیه و فرصت شرکت در کارگاه/کمپین چند روزه تحلیل بازارهای مالی جهانی را پیدا خواهند کرد.

به گفته این کارشناس اقتصادی،  شرکت در این تورنومنت هیچگونه محدودیت جفرافیایی نداشته و مسابقه بصورت آنلاین و به مدت ۳۰ روز برگزار خواهد شد.

هلاکوئی همچنین یادآور شد: ظرفیت شرکت در این تورنومنت نامحدود است.

به گفته‌ی وی، 10 نفر برگزیده نخستین تورنومنت ترید ایران، پس از حضور در کمپین سفر به کشور ترکیه به مدت چند روز در برنامه هایی مشترک با محمدهلاکوئی شرکت خواهند کرد و تمامی این مراحل بصورت فیلمی مستند برای پخش از رسانه های اینترنتی تولید خواهد شد. اخبار تکمیلی از چگونگی ثبت نام و شرکت در این تورنومنت، متعاقبا و بزودی از طریق مجاری و رسانه های رسمی کشور برای علاقمندان منتشر خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا