خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول ولورهمپتون 1 خرداد 1401

لیورپول و ولوز امشب از ساعت 19:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده لیورپول ولورهمپتون 1 خرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

لیورپول یورگن کلوپ که امسال شانس کسب 4 جام را دارد اگر به تاتنهام امتیاز نداده بود حالا شانس اصلی قهرمانی جزیره بود. اما برای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 1 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول ولورهمپتون 1 خرداد 1401

شاگردان یورگن کلوپ که تا اینجای کار دو جام اتحادیه و حذفی را فتح کرده‌اند و به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌اند، امروز در آخرین شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی جزیره و در رقابتی همزمان با بازی سیتی و استون ویلا بایستی به مصاف ولوز بروند.

لیورپول امروز باید ضمن پیروزی بر ولوز، امیدوار به شکست یا امتیاز از دست دادن سیتی باشد. لیورپول در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 تساوی داشته است.

ولوز رده هشتمی و 51 امتیازی اما که شانسی برای کسب سهمیه اروپایی ندارد شاید صرفا در رقابت با لستر بخواهد رده هشتم خود را حفظ کند که نبازد. آن‌ها البته در 5 بازی اخر خود 3 شکست و 2 تساوی داشته‌اند.

نکته مهم درباره تقابل‌های دو تیم با هم اینکه هر 6 تقابل آخر را لیورپول پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 1 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال لیورپول و ولورهمپتون 1 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده بازی لیورپول ولورهمپتون 1 خرداد 1401

لینک 3: پخش زنده فوتبال لیورپول ولورهمپتون 1 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا