خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا ویارئال 2 خرداد 1401

دو تیم بارسا و ویارئال از ساعت 00:30 بامداد 2 خرداد به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بارسلونا ویارئال 2 خرداد 1401 با ما باشید.

بارسلونا امشب در نیوکمپ میزبان ویارئال رده هفتمی است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ویارئال 2 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بارسلونا ویارئال 2 خرداد 1401

شاگردان ژاوی هرناندز که روند خوبی با سرمربیگری اسطوره سابق خود پیدا کرده‌اند این روزها با بحران مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند که ممکن است منجر به فروش تنی چند از ستارگان برجسته باشگاه شود.

آن‌ها که به بدترین شکل ممکن شانس قهرمانی در لیگ اروپا را هم از دست دادند روند خیلی خوبی بعد از حذف برابر اینتراخت نداشته‌اند و با 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به رقابت امروز می‌روند.

ویارئال شایسته اونای امری هم هرچه در لالیگا خوب نبود،‌ در لیگ قهرمانان با حذف یووه و بایرن و رسیدن به نیمه‌نهایی و ارائه یک بازی زیبا برابر لیورپول نشان بسیار دلبری کرد. آن‌ها البته در 5 بازی آخر خود در لیگ داخل 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی داشته‌اند و در بهترین حالت باید امیدوار به حفظ سهمیه لیگ کنفرانس باشند.

اگر نگاهی به تاریخچه تقابل‌های بارسا و ویارئال بیندازیم اما کفه ترازو به نفع بارسا با 5 پیروزی در 5 تقابل اخر سنگینی می‌کند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ویارئال 2 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 00:30 بامداد 2 خرداد از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بارسلونا و ویارئال 2 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا