خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 2 خرداد 1401

دالاس امشب در سومین تقابل فینال کنفرانس غرب ان بی ای به مصاف گلدن استیت می‌رود. پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 2 خرداد 1401 را با ما ببینید.

دو تیم از ساعت 5:30 بامداد دوشنبه 2 خرداد ماه 1401 در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فینال کنفرانس غرب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس و گلدن استیت وریرز 2 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 2 خرداد 1401

در دو تقابل پیشین گلدن استیت با درخشش استف کری و کلی تامپسون پیروز شده است. از سویی بازی دوم دو تیم که اتفاقا به میزبانی وریرز برگزار شد به طرزی حماسی به نفع گلدن استیت به پایان رسید چراکه این تیم تا آغاز کوارتر چهارم از حریف خود عقب بود.

دو تیم در مسیر رسیدن به فینال مسیر جذابی داشته‌اند. دالاس و وریرز که در طول فصل عادی ان بی ای به ترتیب چهارم و سوم شده بودند در پلی اف دور اول به ترتیب به مصاف یوتا جز و دنور ناگتس رفتند. دالاس 4 بر 2 و گلدن 4 بر 1 پیروز شده و به نیمه نهایی رسیدند.

در نیمه نهایی کنفرانس غرب هم تقریبا هر دو با خوش‌شانسی و البته درخشش ستارگانشان به ترتیب از سد ممفیس گریزلیز و فینیکس سانز گذشتند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس و گلدن استیت وریرز 2 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده دالاس و گلدن استیت 2 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده موریکس و واریرز 2 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا