خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس ؛ واکنش مدافع سپاهان به شایعات

انتقال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس موضوعی است که مدت‌ها از سمت یحیی گل محمدی پیگیری می‌شود و او به شدت به دنبال جذب این بازیکن سپاهان است.

انصاف ورزشی: بعد از ناکامی اخیر پرسپولیس در کسب مجدد قهرمانی انتقادات از یحیی گل محمدی به اوج رسیده است. به نظر می‌رسد یحیی برای جبران این نتایج به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است.

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی‌فر در مصاحبه‌ای به این شایعه پاسخ داده است.

دانیال اسماعیلی‌فر در مورد آینده خود گفت: بله، باشگاه چنین درخواستی داده و قرار شده بعد از اتمام بازی‌ها صحبت کنیم تا ببینیم باشگاه چه شرایطی را درنظر می‌گیرد و من هم شرایطم را می‌گویم.

جدا از بحث مالی، تیمی را انتخاب خواهم کرد که بدانم مرا به چیزی که می‌خواهم نزدیک‌تر می‌کند. تیم‌های اول تا سوم لیگ تقریبا به یک اندازه پول می‌دهند و اختلاف مالی زیادی وجود ندارد. سعی می‌کنم تیمی را انتخاب کنم که فصل بعد از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری داشته باشم. من 2سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر نرسیدیم، تصمیم دیگری  می‌گیرم.

اسماعیلی‌فر درباره تجربه کار با محرم نویدکیا گفت: نویدکیا بی‌نظیر است، فقط همین را می‌توانم بگویم. در عدم موفقیت تیم ما محرم نویدکیا کمترین تقصیر را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا