خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمدید با مدافع برزیلی استقلال ؛ فرهاد رافائل سیلوا را می‌خواهد

تمدید با مدافع برزیلی استقلال جزو اولین شرط‌های فرهاد مجیدی برای فصل بعد به شمار می‌رود. بنابراین مسئولان استقلال به دنبال تمدید قرارداد با سیلوا هستند.

انصاف ورزشی: بعد از رکورد خیره کننده دفاع استقلال در این فصل فرهاد مجیدی بزرگترین هدف خود را بر روی حفظ و حتی بهبود خط دفاعی تیمش گذاشته است. خبرها حاکی از اصرار شدید فرهاد مجیدی به مسئولان این تیم برای تمدید قرارداد با رافائل سیلوا دارد.

به گزارش ورزش سه رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در میانه فصل به‌عنوان سهمیه آزاد راهی این تیم شد و برای آبی‌پوشان بازی کرد. او که بعد از مشمول شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به جمع استقلالی‌ها ملحق شد، قراردادی تا پایان فصل امضا کرد و حالا یکی از بازیکنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی است.
از این‌رو سیلوا در پایان فصل جاری قراردادش با استقلال به اتمام می‌رسد اما مسئولان باشگاه در صدد هستند تا قرارداد او را تمدید کنند. مدافع برزیلی در روزهای حضورش در تهران عملکرد خوبی برای استقلال داشت و توانست انتظارات را برآورده کند.
از این‌رو نظر فرهاد مجیدی نیز روی تمدید قرارداد او است و به همین‌خاطر پیشنهاد تمدید از حالا به رافائل سیلوا داده شده است.
به غیر از رافائل سیلوا قرارداد 6 بازیکن استقلال در پایان مسابقات به پایان می‌رسد اما مدیران باشگاه فعلا تمدید با سیلوا را در اولویت برنامه‌هایشان قرار دادند و باید دید در این خصوص چه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا