خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست از رئیس‌جمهور درباره دانشگاه عباس‌پور

داود کامگار، دبیر انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپ‌ور) طی نامه‌ای به دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، خواستار لغو مصوبه ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از آفتاب، متن کامل این نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم جمهوری
جناب آقای دکتر روحانی
 موضوع: لغو مصوبه ادغام دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور)
با سلام
احتراماً همانگونه که مستحضرید بر اساس مصوبه شماره 30584/22/2 مورخ 05/03/1392 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، و در ادامه زنجیره تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی ماههای پایانی دولت دهم، دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) تحت عنوان پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور، در دانشگاه شهید بهشتی ادغام گردید و متعاقب آن اعتراضات گسترده ای از سوی اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان به این مصوبه آسیب زا و غیرقانونی صورت پذیرفت.
پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، و با توجه به تأکید حضرتعالی بر توسعه دانشگاههای “مأموریت محور” و حمایت از آموزشهای کاربردی در برنامه کتبی اعلامی، انتظار می رفت با گذشت بیش از چهار ماه از استقرار دولت یازدهم، تصمیم مقتضی در خصوص لغو این مصوبه غیرقانونی که وزیر محترم فعلی نیرو آنرا به حق، یک “ندانم کاری بزرگ” نامیدند، اتخاذ می گردید. لکن متأسفانه به نظر می رسد به نوعی مسأله مشمول مرور زمان گردیده و تاکنون منجر به نتیجه مشخصی نگردیده است.
لذا مستدعی است دستور فرمایید پیگیریهای عاجل به منظور احیاء دانشگاه صنعت آب و برق و بازگرداندن آن به وضعیت سابق (دانشگاه مستقل زیر نظر وزارت علوم) ، قبل از آغاز ترم دوم سال تحصیلی و ورود دانشجویان نوبت دوم به دانشگاه (که طبعاً کار را پیچیده تر از قبل می نماید) ، صورت پذیرد.
ضمناً همانگونه که مستحضرید با توجه به اینکه ادغام دانشگاه در دانشگاه شهید بهشتی، بر اساس مصوبه شورای گسترش وزارت علوم بوده است، لذا لغو مصوبه مذکور و باز گرداندن دانشگاه به وضعیت “دانشگاه مستقل به نام صنعت آب و برق، زیر نظر وزارت علوم” ، نیازی به اخذ مصوبه از شورای عالی اداری نداشته و در حیطه اختیارات کنونی وزارت علوم می باشد.
قبلاً از دستور مساعدی که می‌فرمائید کمال تشکر و قدردانی را دارم.
داود کامگار، دبیر انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور)
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا