خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال جریمه سنگین استقلال ؛ فرهاد به تیم امید بازیکن نداد

احتمال جریمه سنگین استقلال با توجه به اتفاقاتی که در چند روز گذشته در مورد تیم امید رخ داده است هیچ بعید نیست! موضوعی که باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.

انصاف ورزشی: پس از آن که فرهاد مجیدی برخلاف قولی که در مورد در اختیار گذاشتن دروازه‌بان جوانش به مهدی مهدوی‌کیا داده بود اجازه حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی امید را نداد، باعث شده است دبیرکل فدراسیون فوتبال به دنبال تنبیه تیم استقلال باشد.

به گزارش ورزش سه اگرچه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک اعلام کرد طبق توافق با مهدی مهدوی‌کیا بازیکنانش را در اختیار تیم امید خواهد گذاشت اما او با تغییر تصمیم خود علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم آبی‌پوشان را در اردو نگه داشت و اجازه نداد به اردوی ملی برود.
بعد از این اتفاق مهدی مهدوی‌کیا سرمربی امیدها در واکنش به موضوع پیش آمده نام سینا سعیدی‌فر دیگر دروازه‌بان استقلال را نیز از لیست خارج کرد و دو دروازه‌بان جدید را به تیم خود اضافه کرد.
حالا مسئولان تیم امید گزارش عدم همکاری باشگاه استقلال با تیم امید را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. مدیر تیم در گزارش خود آورده که با وجود توافق‌های قبلی استقلال دو بازیکن خود را در اختیار تیم امید نگذاشته است.
باید دید تصمیم حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص چیست. در مورد مشابه قبلی پرونده بازیکن ندادن باشگاه‌ها به تیم امید به کمیته انضباطی رفت و حالا باید دید درباره چنین موضوعی بازهم چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا