خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام اینستاگرامی مسی بعد از پایان فصل ؛ لئو خوشحال از ماجراجویی جدید

پیام اینستاگرامی مسی بعد از پایان فصل خطاب به هواداران خودش و پی اس جی نشان از رضایت او در تیم جدیدش و قهرمانی با لباس پاریسی‌ها می‌دهد.

انصاف ورزشی: شاید هرگز کسی فکر نمی‌کرد مسی روزی بارسلونا را ترک کند، اما به خاطر وضعیت مالی پیچیده و در شرف ورشکستگی این تیم، بارسا مجبور شد با فوق‌ستاره‌ی افسانه‌ای خود خداحافظی کند تا مسی به تیم ثروتمند پی اس جی رفته و در کنار نیمار و امباپه مخوف‌ترین خط حمله حال حاضر جهان را تشکیل دهد.

به گزارش ورزش سه مسی دیشب آخرین بازی فصل خود را برابر متز انجام داد و از حالا مهیای فصل بعد خواهد شد. مسی کار خود را با 11 گل و 14 پاس گل در 34 بازی به اتمام رساند و باید دید فصل بعد چه خواهد کرد.

فوق ستاره سابق بارسا در پایان فصل با انتشار عکس فوق در اینستاگرام خود نوشت:« می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم به‌خاطر لطفی که از روز اول به من داشتند، تشکر کنم. همچنین از خانواده‌ام به‌خاطر حمایت و همراهی همیشگی. از هر لحاظ سالی متفاوت برایم بود ولی در پایان توانستیم فاتح لیگ شویم. جامی که برایم معنای خاصی داشت و مشتاق بودم در پاریس کسب کنم چرا که اولین قهرمانی من با پی‌اس‌جی محسوب می‌شد.

حذف از لیگ قهرمانان(برابر رئال) در دیداری که برتر بودیم، خاطره تلخی بود ولی خوشحالم که به یکی از اهداف‌مان یعنی قهرمانی لیگ رسیدیم. مطمئنم که در سال 2022 اتفاقات خوبی در راه‌اند. سال مهمی خواهد بود و ما با جاه طلبی برای همه جام‌ها خواهیم جنگید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا