خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح Khamenei.ir درباره‌ی کاترین شاکدام

بخش انگلیسی Khamenei.ir در واکنش به شایعات و ادعاهای یک نویسنده – کاترین شکدم – توضیحاتی ارائه و آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، در این توضیحات در فیسبوک بخش انگلیسی آمده است:

«این نویسنده هیچگونه ارتباط مستقیم نداشته و صرفا چند مطلب در سالهای ۹۴ تا ۹۶ توسط فعالان رسانه‌ای ارسال کرده است.

پیرو گسترش برخی شایعات در خصوص ادعای ارتباط نویسنده‌ای به نام shakdam با بخش انگلیسی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، شایان ذکر است این رسانه ستون‌نویس ثابت یا غیرثابت ندارد و نویسنده مزبور هیچگونه ارتباط مستقیم با پایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir نداشته است.

این نویسنده صرفا در سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ از طریق برخی فعالان رسانه‌ای علاقمند به انقلاب اسلامی، مطالب و یادداشت‌هایی را در موضوعات مرتبط با ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی ارسال کرده که برخی از آنها در این رسانه منتشر شده و پس از سال ۱۳۹۶ نیز هیچ‌گونه ارتباطی با این رسانه نداشته است. اما باتوجه به تغییر مواضع و رویکردهای اخیر این نویسنده و عدم رعایت قواعد حرفه‌ای، مطالب نویسنده مزبور از این رسانه حذف شده است».


همچنین انصاف نیوز با توجه به مصاحبه‌ها و همکاری‌های شاکدام با تعدادی دیگر از رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌های مهر، فارس، پرس تی‌وی، تسنیم، تهران تایمز و شفقنا، در تماس با صفحه‌ی انگلیسی شفقنا نسبت به همکاری شاکدام با این رسانه در گذشته کسب اطلاع کرد. یکی از مسئولین این صفحه در این باره گفت: «در پی مطالب مطرح شده درباره کاترین شاکدام، به اطلاع می‌رساند که وی صرفا پیش از سال ۹۶ حدود سه سال و همزمان با دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی، به صورت آزاد با صفحه انگلیسی شفقنا همکاری رسانه‌ای داشته است و از سال ۹۶ تاکنون هیچ گونه ارتباطی با آن صفحه ندارد. این فرد هیچگاه ارتباطی با دیگر صفحات شفقنا از جمله صفحه فارسی و شفقنا در ایران نداشته است. ضمنا شفقنا هیچ دفتری در لندن ندارد. صفحات زبان‌های خارجی شفقنا مستقل از یکدیگر و عموما توسط مردم همان کشور اداره می‌شود و به کار گیری نوکیشان در این صفحات عادی است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا