خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن فروزان: بیرانوند با پرسپولیس قرارداد بست ؛ قهرمانی استقلال پاک است

محسن فروزان دروازه بان ۳۴ ساله‌ی گل‌گهر سیرجان ادعا کرد بیرانوند با پرسپولیس قرارداد بست و این انتقال قطعی است وی همچنین قهرمانی استقلال را پاک خواند.
انصاف ورزشی: محسن فروزان دروازه‌بان سابق تیم‌های استقلال و تراکتور که در سال‌های بازیگری انواع حاشیه‌ها را از سر گذرانده و با محرومیت‌های مختلفی نیز مواجه شده است. دوسالی است که روزهای خوبی را در فوتبال ایران می‌گذراند و پس از درخشش و قهرمانی با فولاد خوزستان در جام حذفی، امسال نیز در تیم گل‌گهر سیرجان و زیرنظر امیرقلعه نوعی شرایط خوبی را پشت سر گذاشت و عملکرد نسبتا خوبی را نیز در این تیم داشت
اما او حالا در یک مصاحبه با وب سایت «ورزش سه» به موضوعات مختلفی پرداخت که در مهم‌ترین آن‌ها قهرمانی استقلال در لیگ برتر را پاک خواند که این موضوع با توجه به تنش‌های بسیار زیاد گل‌گهر و استقلال در این فصل به نوعی جالب توجه است. فروزان در این باره گفت:
«به استقلال که یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا است تبریک می‌گویم که امسال قهرمان شدند. امیدوارم که همیشه در شرایط خیلی خوب باشند. باشگاه استقلال از زمان قدیم لایق قهرمانی بود و هست و خواهد بود. باشگاهی است که قهرمانی به آن می‌آید و قهرمانی های سالم و پاک به دست می‌آورد.»

فروزان همچنین در یک ادعای جالب در مورد علیرضا بیرانوند مدعی شد وی با پرسپولیس قرارداد سه ساله بسته و این انتقال قطعی است؛ فروزان در این باره گفت:
«نمی‌دانم چرا رسانه ها خبر را منتشر نمی‌کنند؛ فکر می‌کنم آقای بیرانوند با پرسپولیس سه ساله بسته است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا