خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت النصر از پرسپولیس رد شد

پس از کشمکش‌های فراوان بالاخره cas حکم شکایت جنجالی باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس را اعلام کرد که طبق این حکم شکایت النصر از پرسپولیس رد شده است.
دو فصل پیش بود که تیم پرسپولیس با شکست تیم النصر عربستان به فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا رسید و در دیدار پایانی با شکست مقابل اولسان کره‌جنوبی به نایب‌قهرمانی این مسابقات رسید. اما پس از پایان رقابت‌ها باشگاه عربستانی نسبت به ثبت قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس اعتراض کرد و نهایتا نیز از این باشگاه ایرانی شکایت کرد شکایتی که توسط مراجع قضایی فوتبال در آسیا رد شد اما النصری‌ها کار را به دادگاه عالی ورزش cas کشاندند که شکایت النصر از پرسپولیس امروز توسط این نهاد نیز رد شد.
ایرنا در این باره گزارش داد:
«پس از پیگیری‌های چند ساله باشگاه پرسپولیس و امور بین‌الملل باشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت دادگاه داوری ورزش امروز دوشنبه، پس از چند مرحله به تعویق انداختن اعلام رای، حکم نهایی خود در ارتباط با پرونده شکایت باشگاه النصر را ابلاغ کرد.

امیرعلی حسینی که در جریان این فرایند چند ساله، حضور فعال و اقدامات موثری انجام داده است در این ارتباط گفت: اتفاقات زیادی در این مدت روی داد. از برگزاری جلسات استماع تا ارسال مدارک مختلف توسط باشگاه در رد ادعاهایی که مطرح شده بود. با این حکم در واقع رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا که به نفع ما بود، تایید و ادعای باشگاه النصر نسبت به پرسپولیس رد شد.

گفتنی است CAS در رای خود تاکید کرده است که باشگاه النصر دیگر حق هیچ‌گونه طرح شکایت درباره این موضوع را ندارد و همچنین آن باشگاه را محکوم به جبران هزینه‌های دادرسی طرفین دعوا و پرداخت جریمه ۱۰ هزار دلاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا نمود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا